win xp activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginson

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Berichten
12
ik heb net hetzelfde probleem, ik heb wat uitbreidingen gedaan aan men pc, hd bij extra geheugen + videokaart en krijg nu melding dat ik binnen de 3 dagen windows opnieuw dien te activeren.
betsaat er geen progje voor om dit te omzeilen. Heb uiteraard originel key zoals bij alle anderen niet meegekregen en bedrijfje is ondertussen op de fles gegaan.
Alvast bedankt he
 
Naar microsoft bellen en door hun laten activeren. Zoalng je een legale versie + activeringscode hebt en jij de enige pc hebt waarop de windowsversie is geïnstalleerd doen ze hier niet moeilijk over.
 
je kan gewoon bellen met microsoft om te activeren het is gratis en ze doen niet moerlijk.
ik wijzig me systeem maandelijks nooit geen probleem mee gehad.
aan cracks doen we hier niet aan (lees huis regels van www.helpmij.nl
en het serie nummer moet je gewoon heben is een stikker met hologram er in,
heb je deze niet dan is je windows dus niet legaal en kunnen we je er niet verder,
mee helpen.
m.v.g virtuosa
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook eerst zelf proberen ta activeren. Als hij dan zegt dat de code hat aantal keer dat hij geacteveerd kan worden heef overschreven dan kun je telefonisch activeren. Dit kan automatisch (via computerstem), je krijgt dan een nieuwe ID voorgeschtelt die je moet ingeven. Als dit ook niet lukt dan moet je contact op nemen met een medewerker. Het enige wat dan gevraagt wordt is of dat je de windowsversie nog op andere pc's hebt staan. Als dat wel zo is kan je natuurlijk ook nog altijd nee zeggen maar dat is dan frauderen . Enfin, ze helpen je zeker verder als alles volgens de regels is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan