Realplayer V10

Status
Niet open voor verdere reacties.

acerboost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
4
Ik heb een computer HP MediaCenter sinds een aantal weken en hierop realplayer V10 geinstalleerd. Telkens wanneer ik een filmpje van internet download wordt het automatisch op volledig scherm (theater mode ?) afgebeeld. Ik kan met geen mogelijkheid op dat moment mijn toetsenbord en of muis meer bedienen. Welke instellingen moet ik allemaal wijzigen ( en hoe doe ik dat) zodat het filmpje op normale grootte wordt afgespeeld ?
Bij Windowm Media Player heb ik overigens exact dezelfde problemen. Ook hierbij krijg ik het niet voor elkaar om de filmpjes op normale grootte af te spelen.
Ik hoor graag. Dank alvast
 
Voor WMP heb ik wel een tip. Beeld, Videogrootte, vinkje weghalen voor: Speler aanpassen aan videogrootte. Eventueel, om helemaal zeker te zijn Videogrootte op 50% zetten en dan kijken wat er gebeurt.

Bij RealPlayer zul je ongetwijfeld een zelfde instelling kunnen veranderen. Opties, Voorkeuren, Instellingen?
 
Voor WMP heb ik wel een tip. Beeld, Videogrootte, vinkje weghalen voor: Speler aanpassen aan videogrootte. Eventueel, om helemaal zeker te zijn Videogrootte op 50% zetten en dan kijken wat er gebeurt.

Bij RealPlayer zul je ongetwijfeld een zelfde instelling kunnen veranderen. Opties, Voorkeuren, Instellingen?

Reuze bedankt. Het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan