iTunes opent niet!!C:\WINDOWS\TEMP\b275_appcompat.txt

Status
Niet open voor verdere reacties.

quovadisa

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
8
Hai!

Om meer ruimte te maken op mijn C:\ schijf ben ik begonnen om wat bestanden en programma's te verplaatsen naar mijn externe hard-disk! Sinds ik iTunes heb verplaatst kan ik deze niet meer opstarten. Heb iTunes vervolgens verwijderd via het config.scherm en opnieuw geinstalleerd. Nog steeds kan ik iTunes niet opstarten en krijg ik telkens weer hetzelfde foutbericht met een verwijzing naar het bestand:C:\WINDOWS\TEMP\b275_appcompat.txt. :confused: Wat is dit? En wie kan mij helpen om iTunes weer op gang te krijgen??

Alvast bedankt!!
 
De oplossing weet ik zo niet. Maar programma`s die je geinstaleerd heb kan je niet zomaar kopieren naar een andere schijft. Dit omdat er dingen staan in het register die verwijzen naar het programma die dan dus niet meer op de goede plek staat
 
Ja, dat besefte ik te laat....:( . Ik ben bang dat ik dan al mijn playlists kwijt ben. *****, maar goed die kan ik wel weer aanmaken als ik iTunes maar weer aan de praat krijg. Je zou toch 'gewoon' weer een nieuwe versie iTunes kunnen downloaden en opstarten?
 
Heb iTunes vervolgens verwijderd via het config.scherm en opnieuw geinstalleerd.
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility. Download en installeer ook CCleaner.
De-installeer eerst iTunes en kijk of Quicktime ook is verdwenen. Als dat niet zo is, kijk dan voor de zekerheid of je het ook via Software, Programma's wijzigen en verwijderen, kan de-installeren. Open dan het Windows Installer Cleanup Utility en zoek regels op met Quicktime, Apple Software Update en iTunes. Remove die regels.
Laat daarna CCleaner scannen, let op de cookies, als je die wilt houden, haal dan het vinkje weg. Herstart de PC, installeer iTunes opnieuw en laat dat in het Default-pad doen c:\Program Files\iTunes. Hopelijk heb je nu alle "vuiltjes" opgeruimd en werkt iTunes weer. Pas ook op voor het standaardbestand van de Bibliotheek van iTunes: c:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes muziek\
 
Dankje voor de reactie! Ik heb inmiddels mijn iTunes met mijn playlist terug!:D Ik dacht, misschien lukt het wel via systeemherstel. Dat heb ik gedaan en ik heb alles weer terug!

Ik vraag me nog wel af of en hoe het mogelijk is om mijn iTunes + alle gegevens/playlists etc. te verplaatsen naar mijn externe harddisk om zo wat meer ruimte op mijn c:\ te creeeren??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan