Probleem Met Mp3 En Data Branden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

foutmeldinggek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
4
Heb een lijst gemaakt via Windows Media Player, waaronder een groot aantal mp3bestanden en een paar wmpbestanden. Wilde de lijst zoals altijd branden als data, maar krijg dan bij alle nr's "er is een fout opgetreden". De schijf blijft gelukkig wel leeg, echter helaas niet bij andere programma's. Pc geeft aan dat ie leeg is, maar het programma zegt dat er een lege in moet. Een audiocd branden werkt nog wel.

Heb vervolgens de volgende acties uitgevoerd:

-Verschillende cd brandersoftware gedownload. Met als volgt dat bij alle het branden van data wel voltooid is, maar niet kan worden afgespeeld. Sommige gaven aan dat de files niet herkend werden (vanwege denk ik de wmpbestanden).
- Ace High converter gedownload, maar kreeg daar ook een foutmelding of error bij elke wijziging. Maar vroeg me af of dit de boosdoener was...
- In WMP bij opties -> branden -> WPL naar M3U gewijzigd, waardoor ik de muzieklijst kon opslaan voor elk brandprogramma.
- De cd-rom van Benq dvd dd dw1620 opnieuw geinstalleerd.
- Ratings Migrations als invoegtoepassing gedownload (weet niet of dit uberhaupt van toepassing is...)
- 8 lege cd's verknalt, waarvan ook verschillende.

Deze uitvoeringen kan ik me tot zover herinneren en misschien zijn er nog wel een paar. Maar hopelijk komen jullie met een andere oplossing! Ik zal je zeer dankbaar zijn!!

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan