Krijg Mijn Filmpjes Niet Op M'n Pc :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwisT

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
60
heyyzzz....

Ik heb de sony DCR-HC23E al een tijdje. Ik probeerde vandaag ALWEER om de filmpjes op m'n pc te krijgen. Ik heb een usb kabel erbij. Ik installeer de software... (sony picture packetge ofzo) en daarna connect ik mn camera met mn pc. Ik hoor meteen het bekende usb deuntje. Ik laat hem de driver installeren en na een tijde zegt ie, de software is geinstalleerd en klaar voor gebruik. Echter zie ik hem bij Deze computer er niet bij staan. De camera staat AAN en USB-STREAMING staat AAN. Als ik sony picture p[acketge open, Klik ik op "mijn gefilmde videos en fotos op mijn computer opslaan. Ik kom dan in een leeg scherm waar nix staat. alleen onderin "video camputuring tool"

daarmee kan ik wel AL mijn filmpjes zien, ook kan ik ze opslaan terwijl ik ze kijk. Echter word de kwaliteit dan even groot als mijn schermpje op mn camera (zeer klein dus) ik heb al gekeken om de resolutie te vergroten ofzo in mn camera maar dat is niet gelukt. Ook in apparaatbeheer zie ik mijn camera staan maar in deze computer dus NIET.

Heel raar ik kan de filmpojes zien maar niet goed opslaan... iemand misschien een oplossing??

Alvast bedankt!

Greetzzz TwiST
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan