Snelheid DVD`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoetje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
42
Hoi allemaal,

Ik heb even een kort en vreemd vraagje.

Ik heb een NEC 3500A brander die 16speed DVD`s kan branden.
Ik heb Nashua 16 speed DVD`s voor in mijn brander.
Ik brand met Nero 6.3, 7.5 en DVD dycrypter.

Hoe is het toch in hemelsnaam mogelijk dat ik mijn schijven maar op max 4 speed kan laten branden ? En nog erger na een snelheids check wil ie nog maar op 2.4 speed branden.

Ik snap er werkelijk niks meer van. Kan iemand mij vertellen of er iets mis is op hard/software niveau of dat ik gewoon stiekum 4 speed schijfen heb waar 16x op staat ?

Gegroet.
 
Et hangt ervan af of je brander dat merk schijfjes goed ondersteund. In jouw geval kan je brander dat merk schijfjes maar op 4x branden terwijl de schijfjes zelf op 16x kunnen maximaal.
 
je zou eventueel nog kunnen proberen de firmware van je brander te updaten.

Soms herkent hij nieuwere schijftypes dan ineens wel.
 
Et hangt ervan af of je brander dat merk schijfjes goed ondersteund. In jouw geval kan je brander dat merk schijfjes maar op 4x branden terwijl de schijfjes zelf op 16x kunnen maximaal.

Mmm oke,

Ik vergeet erbij te vertellen dat bij mijn Pa. Die een ander systeem draait als mij de schijfen op 12x max willen.

Maar met jou antwoord in acht genomen heb ik dus gewoon een *** brander :p
 
Jullie zijn mijn helden :)

Na de update ziet ie hem op 16 speed.

Bedankt voor jullie hulp.

Nog een heel klein vraagje: waar kan je dat irritante "Wat wil je met de schijf doen? " venster van windows uitzetten. Nu komt dat scherm steeds op als ik er een nieuwe lege schijf in doe en dat is best wel irritant.
 
Voor dat scherm moet je aanklikken :
Geen actie ondernemen.
Vervolgens:
De geselecteerde actie altijd uitvoeren aanvinken & ok klikken
 
Klik in verkenner recht op je DVD/CD speler en klik op eigenschappen.

Ga naar het tbablad automatisch afspelen en stel per bestandssoort in wat je wilt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan