geen geluid, wel beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sushi Q

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Berichten
3
Hoi Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

Ik heb een medion dvd/ cd brander. Als ik een dvd afspeel krijg ik wel beeld, maar geen geluid, zowel in de windows media player als in de nero player.
Cd's speelt hij wel correct af.

Geluids instellingen heb ik meerdere malen gechecked, maar ik kan daar de oplossing niet vinden. Ik heb het forum doorgezocht en een aantal tips uitgeprobeerd, qua instellingen dan.

Nu is mijn hoop gevestigd op codecs, maar welke? En kan ik die zomaar veilig downloaden?

xoxoxoxo
Sushi Q
 
Als je nog met Mediaplayer 9 draait kun 10 gratis downloaden (via google) meestal is het probleem dan opgelost.
 
hoi will well

ik heb mediaplayer 11 gedownload, ik had 10.
bij 11 heb ik hetzelfde probleem. wel beeld- geen geluid bij dvd's.

groetjes

Sushi Q
 
Installeer het Mega Codec pack, niet de players installeren, maar wel de AC3 codec, die je nodig hebt voor de DVD's, kijk ook alles goed na, dat je niet te veel installeert.
 
wel beeld geen geluid

Hallo,
ik had hetzelfde probleem met een film dus wel beeld geen geluid. Met het downloaden van mega codec heb ik nu wel geluid, maar als ik de film op dvd brand hoe weet ik dan of er geluid op de dvd staat?

groeten jacobuss
 
hoi

ik heb het codec pakket gedownload, heb nu wel geluid, maar alleen achtergrond geluid, de soundtrack enzo, tekst laat ie niet horen! vaaag. Dit is trouwens in windows media player.

suggesties?

groetjes

Sushi Q
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan