echo ding, recorder iets..

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
951
Hallo allemaal
Ik ben opzoek naar een (gratis!) programma waarmee je geluid op kunt nemen wat geechod word ofzo.. Of wat de hele tijd herhaald word, waardoor je meerstemmig zou kunnen inspreken ofzo. Zoiets als hier word gedaan:
http://video.google.nl/videoplay?docid=7047422930172240806&q=najib
Najib die zegt 1 keer iets en kan elke maat iets anders zingen en dat komt dan over elkaar heen, lijkt me best grappig ;)
Met hammerhead kom ik een heel eind, maar dat is niet echt rechtstreeks... (hammerhead is ritme programma..)
Weet iemand daar iets voor???
 
Hallo allemaal
Ik ben opzoek naar een (gratis!) programma waarmee je geluid op kunt nemen wat geechod word ofzo.. Of wat de hele tijd herhaald word, waardoor je meerstemmig zou kunnen inspreken ofzo. Zoiets als hier word gedaan:

Volgens mij vraag je daar ook om.
Misschien dat je je vraag iets duidelijker moet stellen?
 
tsja.. het is een beetje moeilijk uit te leggen, daarom gebruikte ik dat filmpje erbij als voorbeeld..
 
Wat hi daar gebruikt is een apparaat van pak em beet €600
 
Wat hi daar gebruikt is een apparaat van pak em beet €600

Ik denk wel meer en hij heeft daar een speciaal iemand voor in de zaal. Maar een programma zonder apparaat is toch nooit zo moeilijk om te maken lijkt mij?? De enige vraag is dan of iemand zo gek is geweest om het te gaan maken, of dat niemand op het idee is gekomen..
 
Als je goed kijkt zie je dat hij een knopje intrapt op de vloer.
Stand alone software is bij mij nog niet bekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan