Sims 2 huisdieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Berichten
338
Hallo,

Als ik Sims 2 huisdieren wil installeren gaat er bij het invullen van de keycode iets mis.

Moet het volgens voorbeeld invullen met kleine letters(en cijfers).

Zodra er een veldje is ingevuld maakt mijn pc er grote(hoofdletters) van.

Na het alles te hebben ingevuld krijg ik een ongeldige invul bericht?

Waarom veranderd mijn pc dit automatisch ?

Heeft dit sowieso te maken met ongeldige code?

Het is een originele cd en sims 2 staat al op de pc

Gr. Henk
 
Ik wil een cd installeren , nu heb ik capslock uit en vul de letters en cijfers in.

tijdens het invullen veranderden de kleine letters in hoofdletters.

Hierdoor kan ik de betreffende cd niet installeren.

Hoe kan ik dit euvel veranderen?

Henk
 
dat hoort zo dat hij het automatisch doet toch een type foutje gemaakt of geen geldige code? **** voor je
 
ik heb precies hetzelfde probleem ik weet niet wat het is misschien moet ik de dvd-rom versie ruilen voor de pc-cd versie

edit:
dit vond ik op de sims 2 site :




06-12-2006
Registratie code problemen De Sims 2 Huisdieren PC

Door een foutieve levering van De Sims 2 Huisdieren voor de PC is het mogelijk dat er problemen ontstaan tijdens het invoeren van de registratiecodes.

Heb jij De Sims 2 Huisdieren voor de PC gekocht en heb jij problemen met het invoeren van de registratiecode, stuur dan een email mét daarin de foutieve registratiecode naar nl-cs@ea.com. Let op, deze codes zullen worden gecontroleerd.

Wanneer wij de email ontvangen hebben, zullen wij proberen zo spoedig mogelijk een nieuwe registratie code toe te sturen.

Let op!
Zorg ervoor dat je de game registreert. Hierdoor zal er een backup gemaakt worden van je nieuwe registratiecode. Mocht je het spel op een later tijdstip opnieuw moeten installeren, dan kun je deze code namelijk eenvoudig terug vinden op www.electronicarts.nl/mijnaccount onder het tabblad “Games”.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het al opgelost is, maar ik geef toch nog even antwoord:

had precies hetzelfde probleem. Toen ben ik terug gegaan naar de winkel en die mensen daar zeiden dat het vaker voorkwam. Dat komt namelijk omdat veel mensen de Sims illegaal downloaden. Bij het installeren moet je een code invullen, terwijl je die bij de illegale versies er niet bij krijgt. Daarom proberen die mensen maar wat. Als ze dan toevallig jouw code gokken, wordt die geblokkeerd en doet hij het daarna bij jou niet meer. Je kunt dus terug naar de winkel gaan en hem ruilen voor eentje met een andere code, of gewoon iets gokken.
Later zag ik op de site van sims 2 het bericht staat over die foute codes, dus misschien kun je ook een mail sturen naar dat adres. Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan