parameter onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

h22

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
62
hallo, ik gebruik dvd shrink en nero, had ik geen problemen mee totdat ik een foutmelding kreeg: failed to read file "H:\" de parameter is onjuist, dit is de eerste keer dat ik die melding kreeg, voorheen had ik geen enkel probleem, heeft iemand een oplossing? groet hans
 
Nero ,Light scribe

hallo, ik gebruik dvd shrink en nero, had ik geen problemen mee totdat ik een foutmelding kreeg: failed to read file "H:\" de parameter is onjuist, dit is de eerste keer dat ik die melding kreeg, voorheen had ik geen enkel probleem, heeft iemand een oplossing? groet hans

Heb jij een oplossing voor de fout melding De parameteris onjuist
bij het bebruik van nero en lightscribe
 
Oplossing

Ik liep hier ook tegenaan, onjuiste parameters (parameter incorrect), wellicht helpt het de oude vraagstellers niet meer maar de nieuwe lezers die in dit forum zoeken wel!:D

Ik heb de oplossing gevonden in fixVTS.exe (exutable tooltje, ff googlen).
Alles aanvinken (geen backup van originele VOBS dus maar hoeft ook niet..) en een eerste VOB file aanwijzen en op Full DVD klikken in fixVTS.:eek:

Hierna doet DVD Shrink ( of verzin maar, ieder programma die foutmeldingen geeft bij dvd VOB files ) waarmee ik niet aan de slag kon het door foutmelding "Onjuiste Parameters" het dus wel.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan