dvd speler probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandible

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
5
beste,

Soms als ik een dvd brand en hem wil afspelen in mijn dvd speler dan laad hij hem maar dan krijg ik een scherm waar staat voer password in.

Hoe kan dit? de kinderbeveiliging etc is uitgeschakeld en in een andere dvd spele werkt hij we lgewoon.

Ik brand op philips dvd+r dvd's en speel ze af in de cyberhome 4620 dvd speler.

weet iemand het? alvast bedankt.
 
zit er een mogelijkheid op om hem in defautl settings te zetten dus in de fabrieksinstellingen. heb je al een keer het stroom er afgehaald. en wat voor bestanden staan erop de dvd die je brand ik bedoel wat voor formaat?
 
zit er een mogelijkheid op om hem in defautl settings te zetten dus in de fabrieksinstellingen. heb je al een keer het stroom er afgehaald. en wat voor bestanden staan erop de dvd die je brand ik bedoel wat voor formaat?

ja ik kan hem in fabrieksinstellingen teruzetten , stroom erafgehaald heb ik ook gedaan.

Ik brand gewoon een normale iso met nero.
 
o heb je trouwens wel eens problemen met regiocodes gehad?

probeer dit eens;
Lade sluiten, zonder inhoud totdat er NO DISK in het display staat
Druk op de PBC toets op de afstandsbediening, gevolgd door 1 en dan 9
je kunt nu de gewenste regio-code instellen.

als je niets weet typ dan 0 en kijkeens hoe je speler er op reageert en probeer de dvd opnieuw
 
ja ik kan hem in fabrieksinstellingen teruzetten , stroom erafgehaald heb ik ook gedaan.

Ik brand gewoon een normale iso met nero.

het is dus waarschijnlijk een film van internet probeer de regiocode te achterhalen. als het teminste een complete dvd is met menu's en alles erop en eraan. als het gewoon Divx bestanden zijn in dat iso file heeft het niks met regio te maken.
 
die staat op regio 2
en ik krijg hem niet veranderd.

maar een film is gewoon een backup van een orgnele regio 2 dvd.
:(
 
als ik hem op 0 zet blijft hij hetzelfde doen helaas

OPGELOST:

het is dus toch een beveiliging en de code is 1389.
 
Laatst bewerkt:
heb je het alleen met die bepaalde dvd of heb je het met elke dvd die je brand?

misschien is het een beveiliging op die DVD.
 
dit las ik op internet via google.

Het staat wel degelijk in de handleiding. Het betreft hier een fabrieksmatige veiligheidsinstelling die ook wel "kinderslot" genoemd wordt en dus betrekking heeft op het ouderlijk toezicht. Op pagina 54 en 55 wordt haarfijn uit de doeken gedaan wat je precies moet doen. De fabrieksinstelling voor het wachtwoord is 1389. Als je in met menu Beveiligingsinstellingen achter Wachtwoord "Aan" verandert in "Uit" is het probleem opgelost.

misschien is het iets!
 
top dat het is op gelost zou je nog even zo vriendelijk willen zijn om rechts onderin op opgelost te klikken

bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan