Laggende PC Muziek traag en beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
30
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus weet ik niet of ik dit op de goede plek heb geplaatst.
Maar hier mijn probleem:

Ik heb sinds een paar weken een raar en irritant probleem.
Als ik gewoon op mijn PC bezig ben (MSN, muziek luisteren enz.).
Krijg ik opeens enorme last van haperingen, mijn muziek hapert enorm, en mijn computer doet vervolgens enorm traag.

Ik heb alles al geprobeerd, van Norman tot Registry cleaner, maar nog steeds geen resultaat.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb het het zwaar nodig.

Vriendelijk groeten,
Sebastiaan Paff
 
mogge,

heb je met msn een webcam of iets wat nogal aan je pc trekt?
hoe veel processen heb je zoal actief (ook op de achtergrond?)

ctrl+alt+del --> processen-->processen van alle gebruikers weergeven.

en dan geeft hij links onderin een getal weer tot de 30-40 is redelijk daarboven hoeft niks te betkenen maar is wat aan de hoge kant.
 
32 is netjes.

ruim je internet bestanden eens op. internet opties ...

en draai desnoods ad-ware voor een echte oprium beurt
 
Bij internet opties heb ik verwijdert wat ik verwijderen kon, ik ga nu ad-aware maar eens proberen.
 
Controleer ook eens of er in Apparaatbeheer in Hardware van je Systeem gele vraagtekens of rode uitroeptekens staan.
 
Ik heb dat gecontroleerd, Boeing_737 en geen gele of rode tekens te bekkenen.
Mijn PC heeft er nu ook last van en wat mij opvalt is dat mijn processen nu naar de 27 is gedaald.
Ik heb ook een afbeelding van mijn taakbeheer gemaakt, mischien dat dit helpt.

taakbeheerls4.png
 
Laatst bewerkt:
Dat lijstje met Processen ziet er heel rustig uit. Ik heb zelf een aantal Opstarters die met Windows meestarten, uitgeschakeld. Maar daar kunnen jouw klachten niet door veroorzaakt worden. Ik weet niet hoelang je de PC al hebt, maar defragmenteer je de harde schijf (of schijven) regelmatig? Niet dat ik geloof dat de klachten die je beschrijft daarmee verholpen kunnen worden. Je hebt, begrijp ik, nooit een echte foutmelding gehad? Omstreeks de tijd dat de klachten begonnen, heb je toen nieuwe hardware aangesloten of "zware" software geinstalleerd? Het zal ongetwijfeld door conflicterende drivers veroorzaakt worden, maar welke? Vandaar mijn vragen.
 
Toevallig chatlogs aanstaan op MSN, dan moet je die eens verwijderen of uitzetten.

Als je chatlogs groot worden, kunnen ze redelijk vertragend werken. Zeker in combinatie met een slecht gedefragmenteerde harddisk.

Tips om te herinstalleren: Flash / Java / MSN / DirectX / Itunes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan