Alternatief windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
401
Ik ben opzoek naar een mooi en overzichtelijke programma waarmee je verschillende muziekbestanden mee kan afspelen.
Ik gebruik nu een tijdje de media player van windows,maar ik vind deze persoonlijk niet echt overzichtelijk.
Het liefst een programma waarin je je muziekbestanden kan ordenen op soort muziek en artiest.
Wie kan mij vertellen wat een goed programma hiervoor is?
 
WinAmp, heeft een geweldige mediabibliotheek, laad bestanden en hun ID3 info vele malen sneller dan MP en de interface is zeer overzichtelijk en gebruikvriendelijk, niet te veel toeters en bellen.
 
de nieuwste heeft wel weer meer toeters en beller maar je hoeft het niet te gebruiken
 
MediaMonkey, een heel goed programma voor grote collecties muziek die verdeeld over de hardeschijf staan.
MediaMonkey laat de muziekbestanden gewoon staan waar ze staan, maar organiseert ze binnen het programma zelf.
 
Ik zou je persoonlijk toch Winamp adviseren, (gebruik het al 8 jaar :thumb:)
Dit programma is zeer gebruiksvriendelijk, en omdat het al zoveel jaren populair is zijn er gigantisch veel skins/plugins/output ondersteuningen te vinden, welke allemaal gratis te downloaden zijn op de site zelf.
Net als mediamonkey laat deze wel de bestanden staan op de schijf zelf, maar heeft een heel overzichtelijke "media bibliotheek" waar je al je muziek in kan sorteren op genre/artiest/album/titel .
 
Laatst bewerkt:
Winamp zou ik nemen als ik jou was.
Is erg gebruiksvriendelijk, en betrouwbaar.
Kan bijna alles afspelen, top programma :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan