Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Ik heb een aantal mappen met gedownloade muziek maar nu kan ik het niet meer afspelen met de Media Player. Er komt een blauw uitroepteken voor de staan en dat geeft aan dat de koppeling v.h. nr. in de mediabibliotheek naar het bijbehorende digitale bestand is verbroken. Wie weet wat er loos kan zijn?

Toop
 
windows mediaplayer

Ik heb een aantal mappen met gedownloade muziek maar nu kan ik het niet meer afspelen met de Media Player. Er komt een blauw uitroepteken voor de staan en dat geeft aan dat de koppeling v.h. nr. in de mediabibliotheek naar het bijbehorende digitale bestand is verbroken. Wie weet wat er loos kan zijn?

Toop

het kan de licencie niet zijn want ik heb de nrs. al vele malen afgespeeld maar ik heb een nieuwe KazaaLite erop gezet omdat er een ongeregeldheid was gevonden in mijn PC en die heb ik verwijderd.
 
windows mediaplayer

Het zou de licencie voor het copiëren van muziek kunnen zijn .

heer Zwartbol het kan de licencie denk ik niet zijn want ik heb de nrs. al vele malen afgespeeld maar er zit een nw. KazaaLite op omdat er een ongeregeldheid in mijn PC was gevonden en die heb ik verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan