Niet kunnen afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasses

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Berichten
3
Hey iedereen!

Ik heb net een nieuwe radio gekocht die CD's en MP3's kan afspelen. Ik zou graag de liedjes beluisteren die op mijn MP3 staan laten spelen op de radio. Dus ik volg de instructie's van het boekje, maar het lukt niet. Normaal moet een lampje van USB aanspringen maar dat doe het niet. Weet iemand wat de oplossing hiervoor is?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten, jonasses
 
Wazig verhaal... welk usb lampje? Op de speler of op de radio?
Misschien helpt het een beetje als je het type radio en het soort mp3 speler even meld?
Heeft die radio een usb slot?
Of sluit je het aan via je de uitgang voor je headset?
 
De Silvercrest radio is waarschijnlijk een AUTORADIO type KH 2389? [Lidl]

Dit ding moet met usb keys e.d. om kunnen gaan, ik heb alleen geen specificatie over het type poort kunnen vinden [usb 1.1 of usb 2.0]. Die Creative speler wil graag usb 2.0 hebben.

Leen, huur of koop ergens zo'n usb key, zet er een mp3'tje op en steek die in het slot.... speelt ie dan nog niet dan zou het usb slot van de radio defect kunnen zijn.... speelt die wel dan is de Creative niet compatible met de radio... [als je de creative op de PC aansluit, meld die zich dan aan als verwisselbare harde schijf of als een totaal ander apparaat?]
 
De Silvercrest radio is waarschijnlijk een AUTORADIO type KH 2389? [Lidl]

Dit ding moet met usb keys e.d. om kunnen gaan, ik heb alleen geen specificatie over het type poort kunnen vinden [usb 1.1 of usb 2.0]. Die Creative speler wil graag usb 2.0 hebben.

Leen, huur of koop ergens zo'n usb key, zet er een mp3'tje op en steek die in het slot.... speelt ie dan nog niet dan zou het usb slot van de radio defect kunnen zijn.... speelt die wel dan is de Creative niet compatible met de radio... [als je de creative op de PC aansluit, meld die zich dan aan als verwisselbare harde schijf of als een totaal ander apparaat?]

Als verwisselbare harde schijf. Maar de USB-key is in de MP3, dus ik kan dat niet veranderen. Maar het is al één keer gelukt, alleen weet ik niet hoe het kwam. Nu lukt het niet meer, dus het MOET lukken. Alleen HOE?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan