Hulp gevraagd!!Zoek mp3 of ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

JENUZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
4
Is de volgende ipod een goeie in prijs kwaliteit verhouding??? of heb je mss betere of IETS mindere ipods of mp3's van 1Gb...

"1-GB iPod shuffle (merk apple) is de kleinste digitale-muziekspeler ter wereld, en voor slechts € 79. Met de nieuwe iPod shuffle kun je tot 240 nummers (1) bij je dragen."

want ik vind echt mijn ding niet omdat het er zoooovele zijn waar ge uit kunt kiezen.
ik wil gewoon een mp3 of ipod waar ge 2 a 3 muzieksets op kunt zetten van elk 80 minuten. (ps: hoeveel Mg of Gb is dat, 3 x 80 minuten??)
meer moet ik niet hebben..
(mijn prijs mag liggen tussen 50 a 150 euro)
 
Een mp3 van goede kwaliteit neemt ongeveer 2 tot 3 Mb in beslag. Zo'n nummer duurt dan ook ongeveer 2 tot 3 minuten. Dit zijn niet meer dan vuistregels, maar geven wel een idee.

Welke mp3 jij moet nemen is niet voor een ander uit te maken. Zelf heb ik de Net MD Walkman van Sony en de iPod Mini van Apple. De iPod is gewoon veel beter wat het gebruiksgemak betreft. Beide spelers eisen wel dat je op je PC een speciaal download-programma installeeert. Voor de Sony is dat CONNECT SonicStage en voor een iPod het bekende iTunes. Ook hier geldt dat iTunes gebruiksvriendelijker is. Met beide programma's kun je zowel muziek via het Internet downloaden, als wel je eigen CD's rippen om later op Net MD of iPod te kunnen zetten En de prijs die je wilt betalen bepaal je inderdaad zelf
 
Doen!

Ik heb zelf ook de shuffle 1gb (die nieuwe,kleinste).
Lekker makkelijk in gebruikplus daarnaast nog te gebruiken bij het sporten ook zonder dat deze overslaat.

Maar misschien ben ik niet objectief, ik ben een Apple fan....

Anyway, kieskeurig e.d. sites geven altijd goed beeld van mogelijkheden en capaciteiten.

Een iPod werkt samen met het programma iTunes wat zeer zeer makkelijk in gebruik is, compeet (niet alleen muziek beheren maar ook cd's branden en album hoezen erin e.d.

Ik zeg doen! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan