Kan je handmatig subs onder een DVDrip zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Als ik bijvoorbeeld een DVDrip heb, met alleen spaanse ondertitels...is het dan mogelijk om ook nog NL of ENG subs erbij te zetten? En is dat het zelfde principe als bijvoorbeeld subs bij een avi er onder te zetten...?gewoon srt bestandje downloaden en zo...

thanks
 
je moet eens ConvertXtodvd downloaden, als je subs hebt voor je film in de zelfde map en ze hebben de zelfd naam (naam.avi + naam.srt) -ze moeten ook synchroon lopen- dan brand die da helemaal op een dvd voor je, het programma is erg vanzelf sprekend. Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebbe
 
JA nee dat wist ik al..zo werkt het ook bij WInavi.. Ik bedoel subs onder een echte DVD rip erbij te zetten... niet een avi omzetten.....
 
Ja dat werkt ook en avi2dvd werkt na 1x gebruiken niet meer
 
Haha nee je begrijpt me niet.. dit geval heeft niets met avi's te maken...
Stel je hebt een originele dvd geript.. met eng en nl subs... staan ergens in de video_ts map... wat ik wil.. is subs er bij zetten..zodat mijn dvd niet alleen eng en nl subs heeft, maar ook spaans bijvoorbeeld...
 
ik denk dat ik weet wat je bedoeld je hebt allemaal vob's en daarbij wilk je nog eens een ondertiteling bijvoegen

Kijk HIER eens.
 
DivoX...werkt dit ook bij DVD die al wel subs hebben? of alleen DVD's zonder subs?
 
DivoX...werkt dit ook bij DVD die al wel subs hebben? of alleen DVD's zonder subs?

ja lukt ook met dvds die al ondertitelingen hebben je kunt je nl ondertiteling gewoon als sub2 instellen zodat het 2e keus word of als 1ste keus zetten maar dan moet je eerst weer ondertiteling eraf halen

(als je de ondertiteling die er nu in staat niet uit kunt zetten zit hij vast in de film en lukt het niet, als je dan nl ondertiteling erbij zet krijg je 2 ondertitelingen door elkaar heen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan