oma->mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mono11

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
48
Wat is een goed programma hier voor dat niet de artiest album etc. niet mee converteert?
hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Mvg
 
Ik neem aan dat je een mp3-tagger wilt hebben, die de artiestennaam, albumnaam, tracknaam etc. 'meebakt' in de mp3.

www.mp3tag.de

Heeft ook een NL versie, en je kan er veel mee (gebruik het al een paar jaar).

Er zijn er trouwens nog veel meer ook. Zoek maar op de volgende zoektermen in google: mp3 tag

Succes,

Tijs.
 
dank zo'n programma is wat ik bedoel alleen suport deze geen oma.
en welke converter kan ik dan het beste gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
dank zo'n programma is wat ik bedoel alleen suport deze geen oma.
en welke converter kan ik dan het beste gebruiken?

Ik dacht dat je het over je grootmoeder had... :shocked:

Ik denk niet dat ik je kan helpen, maar vertel me (en de anderen op het forum) ajb. wat oma is??

Tijs.
 
oma is een muziek bestand van sony.
Ik heb zo'n sony mp3 speler. Alleen der zit een kl*te programma bij waar ik de balle van snapte. Toen bleek het dus dat je ook een andere programma had van sony sonicstage dat maar gebruikt en dat werkt perfect alleen heeft dat oude programma(connect player) veel van mijn mp3s om gezet in het muziek bestand OMA. Aangezien ik dit niet kan delen met vrienden en ik dat wel graag wil wil ik deze oma bestand weer terug naar mp3 maar zonder dat de tag verloren gaat want dan moet ik 1000 nummers opnieuw gaan benoemen en daar heb ik vrij weinig zin in.

hoop dat iemand mij kan helpen
 
Ik vond dit op het internet: Hi-MD Renderer (te bereiken via klikken op Programs op deze webpagina: http://www.marcnetsystem.co.uk/)

Converteert naar .wav, maar naar zeggen ook naar .mp3. Hopelijk doet het alles wat je wilt.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
tijs ik gebruik dat programma nu gaat lang lang duren:)
maar ik hoop hij de tags mee neemt waar daar heb ik niets over gelezen
 
Ik heb idd. begrepen dat (dankzij de fijne 'beveiligingen' die vriend Sony in zijn .oma bestandstype heeft gestopt) je alleen maar .oma bestanden kunt omzetten door ze 'af te spelen en opnieuw op te nemen'.

Ik hoop idd. ook voor je dat de 'tags' worden meegenomen. Alternatief, als het mogelijk is de artiest etc. in de nieuw te maken bestandsnaam van de .mp3 op te nemen kun je in mp3tag (waar ik je de link eerder van gegeven heb) heel gemakkelijk alle nieuwgemaakte .mp3's selecteren en dan rechtsklikken op die selectie, en kiezen voor Converteren -> Bestandsnaam - Tag

Je kunt daar dan instellen hoe de bestandsnaam (het gedeelte vóór .mp3) moet worden gelezen om dat dan te planten als mp3 tag! :)

Succes,

Tijs.
 
Hij schrijft tags over volgens het programma.
Ik had per ongeluk een oudere versie gedownload daar had ik wat fout meldingen van Windows maar inmiddels goede versie. Ik laat nog weten of alles is gelukt.
dank
david
edit: mmmm ik krijg hele haperige muziek... weet iemand hoe ik het programma goed instel?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan