Van DVD naar WMV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
231
Hallo alleman,

Wat ik ook probeer, met eender welk programma, als ik DVD naar WMV converteer loopt het geluid niet syncroon, het loopt zeker een halve seconde achter.

Kan iemand mij vertellen hoe dat komt en kan je mij een goed programma aanraden?
 
Loopt het beeld niet gelijk met het geluid, dan ligt dit aan de buffering.

In Windows Media Player kan je de buffering handmatig verruimen. Deze staat in Windows Media standaard te krap. Dit doe je door bij Extra, Opties, op het tabblad Prestaties het Netwerkbuffer te vergroten, bijvoorbeeld naar 15 seconden.

dit vond ik op het net ik hoop dat je er iets aan hebt:rolleyes:
 
Hoi,

Ik heb het geprobeerd op 15 en op 20 seconden maar het geluid is nog steeds niet syncroon. Wat nu?
 
die 15 seconden dat was een voorbeeld ...
als je het niet voor mekaar krijg met een beetje proberen

dan weet ik het ook niet ...

even op iemand anders wachten die je verder kan helpen ...ik zou zeggen probeer nog es ..

je zei in je eerste post dat het geluid een halve seconde achterliep ....dan zou ik eens met een halve of 1 hele seconde beginnen

en succes verder
 
Hoi,

Bedankt maar ik geraak er niet uit.

Ik gebruik normaal het programma Winavi Converter om DVD te converteren naar WMV, alles gaat prachtig maar het geluid loopt niet gelijk met het beeld.

Kan er echt niemand mij helpen?
 
Hallo,

Ik heb met het programma Winavi een film van DVD geconverteerd naar WMV.
Alles is perfect: beeld en geluid, maar alweer, het geluid loopt niet gelijk met het beeld. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet synchroon.
Weet iemand hier raad op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan