Nvidia 7600GS en filmpjes bekijken, niet helemaal lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadViper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
37
De filmpjes die ik af draai op m'n pc zien er niet lekker uit. Via winamp is het contrast en alles te hoog. En bij Windows Media player zie ik een raar beeldje en speelt alleen de muziek af. Dit heb ik ook bij sommige online videosites, alleen bij youtube niet en videogoogle.

Waar het aan kan liggen zou ik niet weten, misschien dat jullie een idee hebben wat ik er aan kan doen.

Wat info over m'n pc:

ASUS M2NPV-VM moederbord
Nvidia GE7600GS 512 MB videokaart, nieuwste drivers geinstalleerd
1024mb werkgeheugen
 
De filmpjes die ik af draai op m'n pc zien er niet lekker uit. Via winamp is het contrast en alles te hoog. En bij Windows Media player zie ik een raar beeldje en speelt alleen de muziek af. Dit heb ik ook bij sommige online videosites, alleen bij youtube niet en videogoogle.

Waar het aan kan liggen zou ik niet weten, misschien dat jullie een idee hebben wat ik er aan kan doen.

Wat info over m'n pc:

ASUS M2NPV-VM moederbord
Nvidia GE7600GS 512 MB videokaart, nieuwste drivers geinstalleerd
1024mb werkgeheugen


ik denk dat het te maken heeft met je codecs dat zijn stukjes software die ervoor zorgen dat windwos weet hoe hij bepaalde film/audio bestanden moet afspelen.

er zijn er een helehoop.

maar instaleer deze player en bij de eerste keer opstarten geeft hij een lijstje van de codecs die niet aanwezig zijn en die kan je dan instaleren door op de link te klikken en de downloaden.
hier de player

http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml
 
Na je antwoord ben ik ga kijken in hoeverre ik m'n Windows Media Player kon updaten. Ik werkte nog met versie 9, nu 11 erop staat is het probleem opgelost.
 
Na je antwoord ben ik ga kijken in hoeverre ik m'n Windows Media Player kon updaten. Ik werkte nog met versie 9, nu 11 erop staat is het probleem opgelost.
kan kloppen zitten een hoop codecs geintergreerd. maar het kan nooit kwaad om ff zoomplayer te instaleren en de codecs de dwonloaden.
 
Ok, in hou het in m'n hoofd. Als het toch net wil lukken op 1 of andere manier dan is die player aan de beurt.

In iedergeval bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan