Kerstkaarten maken in photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borias

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
18
Weet iemand hoe je kerstkaarten in photoshop moet maken?

Sorry dat ik het verkeerde categorie heb gepost
 
Laatst bewerkt:
Dat kan op heel veel verschillende manieren. Je moet voor jezelf eerst bedenken wat je eigenlijk precies (of ongeveer) wilt. Heb je misschien een voorbeeld gezien op Internet dat je wel aanspreekt? Wil je er een foto in verwerken (van de kids b.v.) Wil je vooral tekst of ook werken met cliparts? roep maar!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb wel een ideetje.

Ik wil op de voorkant een foto met sneeuwvlokjes en in midden pagina tekst en op de achterzijde ook een foto!

Ik hoop dat het niet te moeilijk is wat ik wil ;)
 
Laatst bewerkt:
Wil je de kerstkaarten ook zelf afdrukken? Dubbelzijdig is altijd wat moeilijk. Je moet dan 2 plaatjes maken en je printer opdracht geven het op 1 vel papier af te drukken. Maar dat is een beetje op de zaken vooruit lopen. Eerst de kaart maken maar. Je dient eerst een of meerdere afbeeldingen te zoeken die je wilt gebruiken. Wil je gebruik maken van cliparts of echte foto's? Google kan je hierbij helpen. Wanneer je een leuke afbeelding gevonden hebt (in een zo groot mogelijk aantal pixels/hoog mogelijke resolutie!) kun je die in photoshop openen en bewerken. Het is moeilijk om hier een complete uitleg te geven hoe je jouw kerstkaart moet gaan maken, daar is het mijn inziens te persoonlijk voor. Kijk b.v. eens hier: http://www.micdigital.be/PS7_5.pdf voor een handleiding hoe het eventueel zou kunnen. Op internet zwerven veel van dit soort handleidingen. Google maar eens op "kerstkaart maken photoshop". Succes.
 
Bedankt voor de uitleg ik ga er vanavond aan beginnen :thumb:
 
Ik heb niet echt leuke foto's die ik kan gebruiken..!

Ik zal binnenkort wel een paar leuke foto's schieten. En dan maak ik volgend jaar wel kerstkaarten in photoshop!! ;)

Maar iniedergaval bedankt voor de hulp:thumb:
 
goeie vraag... maar dit is niet iets technisch...

dit gaat meer om creativiteit... je moet gewoon ff je ogen sluiten... hard dichtknijpen... en nadenken wat je leuk vind... en dat uitwerken op photoshop...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan