Geluid losknippen van film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hey Iedereen

Ik heb een .VOB film, en ik wil daar een stukje geluid uit halen. Ik wou het eerst proberen op te nemen met mijn microfoon. Maar dat lukte niet. Dus ik dacht misschien kan ik eerst ff het geluid uit die .VOB film halen. en dan dat stukje eruit halen. Maar met welk programma zou dat kunnen?? Als het kan met VirtualDUB of NanDUB,, nou,, die werkt nie bij mij.:confused:

Alvast Bedankt
 
Als je computer een geluidsrecorder bevat, zou je tijdens 't afspelen van de film deze kunnen gebruiken om dit te traceren, ie opnemen.

zoniet, gebruik dan de line out van je computer (of geluidskaart) om met een casetterecorder dit over te tapen.

google:

http://www.google.com/search?q=geluidsrecorder
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad

Inderdaad ja, deze recorder zit meestal standaard bji windows aangeleverd. Misschien dat je hem nog niet hebt geïnstalleerd? Moet je eens kijken bij Deze Computer/Configuratiescherm/Downloads. Hier krijg je een hele lijst met bestanden, kijk bij (denk ik) de audio en geluidsapparatuur en daar staat dan je geluidsrecorder. Hem gebruiken is heel eenvoudig. Je moet gewoon op de recordknop (rood bolletje) klikken als het moment komt dat het geluid van je stukje film begint. Je kan het beste iets ervoor en iets langer opnemen, want je kunt met dit programma heel makkelijk een stukje van het bestand eraf 'knippen'. dit doe je met: Bewerken. Dan klik je van waar je wilt knippen en dan kies je nog of je het stuk ervoor of erna wilt hebben. Succes ermee.

En, voordat je vanalles begint te installeren. De geluidsrecorder staat als die al geïnstalleerd is bij : Start>Programma's>Bureau-Accessoires>Entertainment>Geluidsrecorder.

Succes ermee:thumb:


En als iemand mij kan helpen... http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=275162
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan