versterker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick S

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2006
Berichten
3
Ik heb een versterker gekocht voor in de auto, nu is het volgende probleem......dikke voedingskabel getrokken en op 12v aansluiting gezet van versterker, schakeldraad aangesloten, en een massa.......maar nu gaat mijn versterker nog niet aan.....raar maar waar...wie kan mij helpen met mijn probleem ?
zekeringen zijn heel en de kabels nieuw.
 
Luidsprekers zijn aangesloten(en goed aangesloten)?. Start hij ook niet na +/- 20 Sec. ? Welk merk van versterker ?
 
het merk van de versterker is excaliber en is max 1000W 2ch, boxen zijn nog helemaal niet aangesloten, ga hem gebruiken als versterker voor mijn baskist, heb ook een klapscherm/radio van alphine met 2 tulp uitgangen voor subwoofer, als ik nu de tulpen aansluit op scherm en versterker, gaat er een rood lampje branden, haal ik de tulp eruit dan brand er nix ???????????????????????
 
tja misschien vreemde vraag :confused:

versterker gecontroleerd of hij het wel doet? geen trappen kapot bv.

als ik nu de tulpen aansluit op scherm en versterker, gaat er een rood lampje branden, haal ik de tulp eruit dan brand er nix

aan en uit misschien / wel geen signaal ?
 
mss weet ik het wel,
je moet nog een heel klein dun kabeltje vanuit je versterker
naar je autoradio trekken als je dan je radio aanzet geeft het kabeltje een signaal naar
de versterker en dan gaat je versterker ook aan. anders zou je versterker constant aanstaan en heb je direct platte batterij:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan