Tmpgenc Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

morritz34

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
151
Hallo, ik zit met het volgende probleem. Ik heb zonder moeite onder seizoen 1 en gedeelte 2 van prison break ondertiteling gezet volgens deze site :http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/subt.htm

Maar als ik nu ondertiteling wil zetten onder mr en mss smith of ice age 2 krijg ik deze foutmelding(het zijn beide avi bestanden) naamloos.JPG

Heb de programma's overnieuw geinstalleerd want prison break lukt nou ook niet meer:S, maar krijg nog steeds die foutmelding.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
 
Als je vitualdub hebt kan je proberen of ie het daar wel doet.

Kan je hem daarin wel afspelendan kan je kiezen voor Start Frame server en dan een bestand aanmaken. Als je dit vervolgens binnenhaalt in TMPGEnc werkt het vaak wel. (Let op zolang je de frameserver wilt gebruiken moet virtual dub open blijven staan).
 
Als je vitualdub hebt kan je proberen of ie het daar wel doet.

Kan je hem daarin wel afspelendan kan je kiezen voor Start Frame server en dan een bestand aanmaken. Als je dit vervolgens binnenhaalt in TMPGEnc werkt het vaak wel. (Let op zolang je de frameserver wilt gebruiken moet virtual dub open blijven staan).

Dat is mijn werkwijze, maar dan doet ie het dus niet
 
Probeer hem dan eens op te slaan met virtualdub als old avi bestand
 
Dat lukt ook niet, ik heb 30 gig aan vrije ruimte, en als hij ongeveer op de helft is om naar old avi om te zetten crasht ie en zegt ie onvoldoende schijfruime:(
 
Op deze site staat wel wat info http://wintips.filmt.nl/

als je kijkt bij ondertitelen zou het met de framserver moeten werken. Je kan nog proberen een ander formaat ava op te slaan met virtualdub. Ik zou het verder eigenlijk ook niet weten. Het enige dat ik nog kan bedenken is dat je misschen niet de juiste codecs op je pc hebt staan. Kan je de avi wel afspelen?
 
:D Nogmaals bedankt voor je reactie maar ben er uit

De naam van het bestand was te lang, TMPGEnc kan niet met te lange namen overweg, ik had de naam veranderd naar muts en hij deed het. Allebei weer wat geleerd ;)

Maar deze vraag kan dus gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan