Automatisch Afspelen Volledig Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie80

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
5
Bij elk bestand dat ik open in elke Media Speler (tot nu toe WindowsMedia speler, Div-X en InterVideo Win DVD) opent hij het bestand in de modus volledig scherm zonder dat er een taakbalk of menubalk te zien is. Alleen dmv Alt F4 kan ik de video afsluiten.

Heel irritant want ik kan nu niet voor- of achteruitspoelen.

Iemand een oplossing hoe ik mijn video´s weer in de normale weergave kan afspelen?

alvast bedankt!:thumb:
 
Laten we als test met Windows Media Player (10 of 11?) beginnen. Druk in WMP11 op Alt, kies dan Beeld, Videogrootte. Selecteer dan Videobeeld aanpassen aan grootte van speler en selecteer ook 100% = Alt + 2.
Probeer een video af te spelen.

NB: het is uitgesloten dat de video's die je tot nu toe afspeelde, in hun Header of Lead in opgeslagen hebben: full screen?
 
Laten we als test met Windows Media Player (10 of 11?) beginnen. Druk in WMP11 op Alt, kies dan Beeld, Videogrootte. Selecteer dan Videobeeld aanpassen aan grootte van speler en selecteer ook 100% = Alt + 2.
Probeer een video af te spelen.

Het gaat om WMP 11. Deze instellingen stonden er al in. Kan wel als ik aan het afspelen ben met Alt +1 en Alt +2 formaat iets aanpassen maar dan verschijnt er nog steeds geen menu- en of taakbalk.

NB: het is uitgesloten dat de video's die je tot nu toe afspeelde, in hun Header of Lead in opgeslagen hebben: full screen?

Is uitgesloten, sowieso is er niets veranderd en tot 3 dagen geleden kon ik alles gewoon op de normale manier afspelen en qua instellingen is er niets veranderd.

Dus mocht je nog suggesties hebben, hoor ik het graag.
 
Hoe zijn de instellingen van je beeldscherm? Welke video-kaart heeft je systeem?
Zijn alle drivers (nog wel) goed geinstalleerd? (Zie de afbeelding als voorbeeld.)
.
 

Bijlagen

  • Beeldscherm.jpg
    Beeldscherm.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 113
mijn instellingen staan goed. Videokaart is een Radeon X600. Alle drivers zijn goed geinstalleerd, hier is ook niets aan veranderd.
 
Ik beperk me even tot Windows Media Player. Ga via Extra naar Opties en dan de tab Prestaties. De Videoversnelling staat "Default" op maximaal. Klik op Standaardwaarden herstellen. De schuif zou nu zover naar links geschoven moeten worden, totdat het beeldformaat "normaal" wordt. Dat wordt dus uitproberen.
Kijk voor de zekerheid of het scherm Geavanceerd dezelfde instellingen heeft als de schuif naar links is verzet.
 

Bijlagen

  • WMPVideoInstel.jpg
    WMPVideoInstel.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 151
Laatst bewerkt:
Top :D dit werkt perfect. Bedankt voor de tip. Kan ik weer normaal bestanden openen :thumb: :thumb:
 
Mooi, dat is waar Helpmij voor is. Succes met video kijken! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan