dvd decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

bufione

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2005
Berichten
24
heb net een dvd writer gekocht en nu wil ik een dvd afspelen om te testen maar er komt op dat ik een dvd decoder nodig heb ik heb al gezocht o pgoogle maar ik moet overal betalen weet iemand waar ik deze kan downlaoden alvast bedankt.
 
Kreeg je geen installatie CD bij dat prachtige apparaat waar bovendien nog een DVD programma [Cyberlink of PowerDVD] op stond?

Download Mediaplayer 11 bij Microsoft... die kan DVD's afspelen...
of download k-lite mega codec pack, daar zitten ongeveer alle codecs, dus ook die voor dvd in.......
 
heb ik allebei zonet geprobeer en nu ik k-lite codecs heb geinstaleerd kotm er op

Kan geen dvd-video afspelen. U moet mogelijk de beeldscherminstellingen aanpassen. Open het onderdeel Beeldscherminstellingen in Configuratiescherm en wijzig de schermresolutie en instellingen voor kleurkwaliteit.

Wat nu ????????
 
Als je naar je instellingen kijkt op welke resolutie en op hoeveel kleuren staat dat dan?
 
@Erpcity,

Zat net wat topics door te lezen toen mijn oog viel op je sig.
Hoeveel mensen (zonder natuukundige achtergrond) zouden hem snappen ? :D :D
Leuk...grijnzzzzzz

PS 9,81 in Maastrich en 9,78 op de evenaar
 
Laatst bewerkt:
@ martin van de mortel

Oh gij Martin, past op! Ondertussen [ik heb een aantal keren een summiere hint heb gegeven om de latente kennis weer wat op te frissen] weet iedereen op dit forum met welke snelheid zijn systeem het wegdek gaat raken bij lancering uit het venster, of dit nu vanaf 1 of 12 hoog is [zonder correctie voor locatie/wrijving]..! We hebben nog een formule nodig voor het aantal keren dat het systeem zal stuiten, uitgaande van een midikast met 400 Watt powersupply en een harde schijf...
 
Ik schat 2 keer uitgaande van een behoorlijke absorptie energie omdat die tower een redelijke kreukelzone heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan