MKV bestanden branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
:eek:

Op deze manier gedaan?

Once you open your file in virtualdubmod, pick direct stream copy for both audio and video (if it allows it) and save as an avi (that way you do not have to do any recompression


Dit antwoord had ik ook al gevonden maar hielp mij niet......
 
Die eerste manier is de moeilijkste, met ConvertXToDVD is het een stuk makkelijker.
Maar heb je wel minder opties.
Is dat al gelukt?
 
Die eerste manier is de moeilijkste, met ConvertXToDVD is het een stuk makkelijker.
Maar heb je wel minder opties.
Is dat al gelukt?

Ik ga er morgen even naar kijken want vanavond heb ik er geen tijd voor. Als het lukt of niet laat ik het even weten...:D


grtz
 
dde

Die eerste manier is de moeilijkste, met ConvertXToDVD is het een stuk makkelijker.
Maar heb je wel minder opties.
Is dat al gelukt?

Ik ga er morgen even naar kijken want vanavond heb ik er geen tijd voor. Als het lukt of niet laat ik het even weten...:D


grtz
 
Werkt.

Ik heb zojuist de film omgezet(duurde +-2.5 uur) en daarna gaf het programma meteen aan dat je een schijfje erin moest doen en dan werd ie er meteen opgebrand. Het werkt als een tierelier en beeld is perfect. alleen heb ik geen subs...waarschijnlijk is dit gewoon een foutje van mij dan.

Suc6 ermee

en bedankt voor alle hulp


Grtz hydra:thumb:
 
Geen HD

oké nu zetje het om met ConvertXToDVD Maar en zet het op cd of dvd is de bestand dan nog wel met Media player classic af te spelen want deze ondersteunt alleen maar de resolutie van HD. Als je het via de dvd speler afspeelt krijg je nooit de HD kwaliteit want je dvd speler is geen HD Dvd speler. En als je hem ript naar divx dan gaat de kwaliteit ook achter uit volgens mij.

De vraag is nu hoe kun je deze bestand afspelen zo dat media player classic hem wel als HD ziet en weer geeft als HD, volgens mij is dat niet mogelijk.

Nu heb ik met ConvertXToDVD ook een HD film gebrand de opzie om de ondertiteling te selecteren zit er wel in maar als ik de hd film open met deze programma kan ik geen ondertiteling selecteren Ondertiteling kanaal is 0 .
 
Laatst bewerkt:
Met het gratis programma SUPER@ kan je het .mkv bestand converteren naar een standaard VOB bestand en vervolgens op een DVD branden.

Gegroet.
 
Hallo,

Ik heb een (naar mijn mening) divx bestand gedownload maar dit is een .mkv bestand.

Kan iemand mij vertellen of ik deze zo kan branden of wat ik er mee moet doen? Ik heb al even gegoogeld... maar kan zo snel niks vinden!

WinAvi Video Convertor.
Open AVI/DVD/VCD/SVCD/MKV/MPEG1/MPEG2/WMV/RM/ASF/DivX/Xvid/MOV/en zelfs Flash SWF klik covert en klaar is je DVD.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2006 zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Ik sluit deze nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan