Muziek DVD Rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
183
Hallo mensen,

Ik weet dat er al vaak een topic over geopend is, maar ik kan er nou niet uit halen wat ik graag wil weten.

Ik wil graag een back-upje maken van een DVD op mijn computer. Dit is een muziek DVD van Marco borsato. Ik wil deze DVD graag als film op de compu houden, maar ik wil het ook graag om kunnen zetten naar MP3, of een anders muziek bestandstype.
Nu heb ik geen dvd rip programma, en ik heb geen idee welke goed is om een hele dvd te rippen. Ik heb wel eens eentje gehad waarvan je maar 5 minuten per hoofdstuk kon rippen. Dit was dan ook een gratis download. Ik ben nu dus op zoek naar een gratis goed programmatje die helemaal volledig werkt. Waarbij ik dus niet aan een termijn zit van dat ik niet langer kan rippen ofzo.

Kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb geen enkel verstand van rippen, en het kan dus allemaal een beetje onduidelijk zijn.

Alvast bedankt.

Groeten Bertal
 
Op de site van WeetHet kun je DVDShrink downloaden, gratis. Je kunt kiezen welke onderdelen van de DVD je wilt rippen. Het lijkt me mogelijk dat je dan alleen de audio-sporen ript.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan