MP3 overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
Wie weet hoe ik MP3 over kan zetten. Ik heb nl MP3 nummers maar die kan ik in de auto niet beluisteren omdat ik geen MP3 speler heb.Nu wil ik het overzetten zodat ik ze wel in de auto kan beluisteren,wie kan mij helpen. Ik heb Roxio Easy CD & DVD Creator 6 & Nero en de Mediaplayer. Alvast bedankt F
 
Wie weet hoe ik MP3 over kan zetten. Ik heb nl MP3 nummers maar die kan ik in de auto niet beluisteren omdat ik geen MP3 speler heb.Nu wil ik het overzetten zodat ik ze wel in de auto kan beluisteren,wie kan mij helpen. Ik heb Roxio Easy CD & DVD Creator 6 & Nero en de Mediaplayer. Alvast bedankt F

Met Nero burning rom kan je zeer eenvoudig m.b.v een wizard Audio CD'tjes branden. Maar misschien heb je een CD speler in je auto die ook data cd's/dvd's kan afspelen?
Als je dat erbij vermeld kan ik er wellicht wat meer over zeggen.
 
Hallo,
Neem Hier anders eens een kijkje.
Kan je al je nummers omzetten in wat je maar wil.
Greetsz Thooms.
 
Mp 3

Ik heb alleen 'n cd speler in de auto,ik kan er geen data oid mee doen.
 
Hallo Thooms.
Ik heb er ff naar gekeken,maar toen ik dat blauwe allemaal zag staan werd ik 'n beetje duizelig :):).
Ik weet echt niet :eek: wat ik hebben moet en wat voor bestanden het zouden moeten worden.
(ff tussendoor,ik kreeg normaal altijd 'n E-Mailtje als er antwoord was,dit kreeg ik nu niet.)
 
Dat je nu dat e-mailtje niet krijgt houd je scherp...:p
Misschien kan je je mp3tjes omzetten naar WAV(wave) Klik Hier.
Greetsz Thooms.


Ps. Probeer gewoon eens een nummer om te zetten en probeer hem dan eens uit.
Waarschijnlijk zal hij het wel doen.
Succes:thumb:
 
Nou , het kan aan mij liggen hoor maar ik ga met het eerste antwoord mee. Als je gewoon met Nero een Audio CD maakt moet er niks aan de hand zijn. Je hoeft niks te doen alleen maar de MP3 bestanden selecteren en branden........niks omzetten naar wav en dergelijke!
Hoe dan ook zijn er sommige auto radio's die geen gebrande cd's pakken maar dit heeft niks met het bestandsformaat te maken.
 
Dacht dat ie helemaal geen mp3 pakte.. vandaar dat ik dacht.. omzetten die hap:p
Greetsz Thooms.
 
Net ff geprobeerd om 'n audio cd te maken en 't is inderdaad goed.
Jullie allemaal bedankt.
Ik wens jullie allemaal 'n heel prettigge kerst en 'n gezond 2007.:thumb:
 
Nu zit ik nog steeds met de vraag waarom ik geen mailtje meer krijg als er antw is op mijn vraag.
Waar kan ik dit veranderen.
 
Even in het controle paneel bij wijzig opties kijken!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er gekeken,dat ik mail kan ontvangen staat aangevinkt.
 
Ik heb contact gehad met beheer@helpmij.nl
Ik heb 't mailadres 'n paar keer veranderd. Nu maar hopen dat 't goed gaat,en dat ik bericht krijg.
 
Dan zal ik even dit berichtje typen en dan moet jij er een notificatie van krijgen!
 
Ik heb zojuist 'n bericht ontvangen.
Bedankt en 'n prettige Kerstdagen en 'n gezond en behulpzaam Nieuwjaar.
M:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan