Internet werkt niet meer via router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benny010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
3
Hallo,

Ik heb sinds kort problemen met me internet via de router. Voorheen heeft dit gewoon gewerkt maar sinds enkele weken lukt het niet om op beide pc's het internet aan de praat houden.

Ik heb kabel internet van chello en bij hen ligt het probleem niet want als ik het modem direct op mijn pc aansluit werkt alles prima. Met de router er tussen wil het soms even werken maar na verloop van tijd ligt dan zonder verdere melding het internet eruit op beide pc's. Als ik dan de computers uitgooi en het modem en router opnieuw opstart werkt het zooitje weer even. Maar na een uurtje of wat ligt het er dan weer uit.

Als ik dan via MSN "probleem herstellen" doe, schijnen er problemen te zijn met de "DNS" en de "Keypoorten"!?!?
Ik heb Chello al gebeld maar die helpen mij niet verder omdat het probleem in de router zit en niet aan hun spullen. Die werken prima. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat die router kapot is, want dat ding hangt er maar en laat zien soms wel te kunnen werken. Dus voordat ik een nieuwe ga kopen wil ik daar wel ff zeker van zijn.

Als iemand ideeën heeft!? Laat het me weten!

Alvast bedankt.
Danny Deelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan