Codes bewerken bij wmp versie 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

koudum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
2
- Edit-

Ik heb al wat gevonden, maar misschien toch wel handig voor gebruikers met dezelfde vraag:
Kijk ff onder mediabibliotheek, je afspeellijst selecteren en dan rechtermuisknop "geavanceerde editor voor labels". Je kan nu gegevens van de hele groep/album wijzigen. Wil je de titel van het nummer van diverse nummer wijzigen, selecteer dan opnieuw de nummers, rechtermuisknop en dan 'bewerken'. Je kan dan met de pijltjes of tab alles aanpassen wat je maar wilt.

Allen,

Ik heb gisteren WindowsMediaPlayer versie 11 geinstalleerd, echter mis ik hier de optie 'codes bewerken - geavanceerd' (rechtermuisknop als je op het/de nummer(s) staat). Hierdoor kan ik geen nummers meer van titel etc. laten veranderen. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik zou er heel blij mee zijn en anders gaan we weer terug naar de oude versie:(
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp er niet veel van. Onder "Edit" geef je kennelijk antwoord op je eigen vraag, maar die vraag laat je verdwijnen.
Het tweede deel is me ook onduidelijk. Rechtsklikken op een song, Bewerken, dan kan je alles veranderen, zoals je zelf daarvoor al aangaf.
Codes veranderen? Bedoel je codecs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan