1nummer opknippen zonder pauzes

Status
Niet open voor verdere reacties.

RRR

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
47
Hallo

Ik heb een gemixde cd van internet die als 1 heel nummer is opgenomen. Er zit ook een cue file bij. Nu weet ik dat je via een programma het nr kan opdelen in aparte nummers. Maar dan krijg je vaak wel een hele kleine pauze als het ene nummer overgaat naar de andere...
Weet iemand een andere oplossing voor toch de losse nummers te krijgen maar wel als een mixed cd te laten draaien? Kan je bijvoorbeeld die cue file branden op de cd bij dat hele nummer en dan gewoon afspelen?

Alvast bedankt!
 
Als je die cue file in bv kladblok opend, zie je dan een lijst met tijden? (netzoveel als er verschillende nummers op de cd staan?

Dan kun je hem wegbranden met Exact Audio Copy (EAC) of CDRWin.dn word hij netjes (en de laatste keer dat ik het deed) in afzonderlijke nummers zonder pause op de cd gezet
 
Als je die cue file in bv kladblok opend, zie je dan een lijst met tijden? (netzoveel als er verschillende nummers op de cd staan?

Dan kun je hem wegbranden met Exact Audio Copy (EAC) of CDRWin.dn word hij netjes (en de laatste keer dat ik het deed) in afzonderlijke nummers zonder pause op de cd gezet

Ik heb eens naar EAC gekeken...maar dat programma is er toch alleen om een mixed cd op de harde schijf te zetten en niet andersom, dus vanaf harde schijf naar cd?
 
Laatst bewerkt:
Kan het trouwens ook niet gewoon via Nero? Burn Image oid? Hoe moet dat?

Edit: het kan idd met nero of cdrwin...nu heb ik wel een ander probleem: zie mn andere post
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan