een dvd branden met Nero StartSmart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

enzo1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
3
hallo allemaal
mijn probleem als beginner : heb filmgedownload ( cars nederlands gesproken ) kan deze bekijken met mediaplayer heb deze dan in een mapje gezet met naam movie .Nu wil ik deze op DVD zetten met nero start smart heb al enkele stappen onder gaan ,hoe ik dit gedaan heb ,wel een site gevonden van nero startsmart welke stappen je moet doen dan ben ik zover gekomen dat ik ik cars filmpje in AUDIO TS kan zetten maar niet in VIDEO TS
mijn probleem : krijg de volgende melding
The following files may not reside inthe Video-TS directory of a DVD-video compilation Cars.2006 Pixar Disney ( Nederlands gesproken )Nieuw geluid ) .MEGE-HQ.mpg
only compilant DVD-video files
(VIDEO-TS.info,VIDEO-TS vob BUP, enz ... )
wat moet ik doen , bij een voorbeeld zie ik dat je al die bestanden nodig heb die VOB SUB INF files wie kan me er meer over zeggen
alvast bedankt
 
Erg simpel,

wat voor extensie heeft de film? .AVI ?

Zo ja, vergeet Nero en Nero Smart start en start Nero Vision Express.

Ik heb eergisteren of zo de, overigens heel simpele procedure, op dit forum ook besproken. Ik zoek 'm even, scheelt mij typen ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Hebbes:

start Nero Vision Express op en kies voor video DVD maken.
Er wordt aan je gevraagd om het desbetreffende (.avi) filmbestand te selecteren.
Vervolgens doorloop je een aantal popupschermpjes die eigenlijk voor gevorderden zijn: (menus maken etc.) die popupjes kun je allemaal doorklikken.
Op het laatst wordt aan je gevraagd waar de videobestanden geplaatst moeten gaan worden (gelijk op DVD of op een hdd)

Als je dan kiest voor start dan gaat Nero de .avi voor je encoderen (Dit kan -afhankelijk van de snelheid van je pc- net zo lang duren als dat de film duurt).
 
heb wel nero expresse ma geen vision of is da het zelfde
want heb ook geprobeerd met nero expresse?
 
Als het startscherm er uitziet zoals in de bijlage, hebben we het over hetzelfde.
 
Bijlage vergeten, komt 'ie,

waarbij je start met : DVD maken.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 115
a nee heb nero expresse 6 is da veroudert of gaat da niet met deze ?
ik weet het nie
 
ik heb nero 7 primium en daar zit die ook niet bij

wel de helpmij's als ik mijn PC laat doorzoeken maar niet het programma zelf
 
laat maar als je die heb moet je in map: foto's en video kijken
daar staat die in
 
Ik werk ook met Nero 6 en ik kan mij echt niet meer herinneren of dat standaard op de installatie CD stond, dan wel dat ik het (kosteloos) als soort van plugin bij Nero heb gedownload. Ik denk dat je het best even bij Nero kan kijken.
 
Toch maar even gekeken voor je: het zit in een update pakketje van Nero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan