Aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimbizid

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
557
Hallo Allemaal,

Ik heb een pakket van Caiway (internet via de kabel),:thumb:
maar het probleem is dat ik als mijn pc opstart het internet elke keer opnieuw moet worden opgestart.:confused:

Is er geen mogelijkheid dat deze verbinding gewoon automatisch opstart tijdens het aanmelden bij Windows?

Ik hgeb namelijk behoorlijk wat programma's die je e-mail checken enzo bij het aanmelden bij windows en die geven allemaal telkens errors omdat er geen verbinding is:(

Alvast Bedankt,

Karim
 
Dan is je verbinding niet goed aangelegd. Caiway moet dat alsnog goed aanleggen.
Of was het een zelf-doen-pakket?
 
Doe het zelf pakket

Het was een doe het zelf pakket.

En was ik vergeten erbij te zetten:
Het is een modem die via USB werkt, hij kan ook wel via Lan, maar dat wordt afgeraden in de handleiding van de modem. De modem is geinstaleerd d.m.v. een cd rom met software, maar het aanmelden gaat gewoon via het normale windows inbel scherm.
 
maar het aanmelden gaat gewoon via het normale windows inbel scherm.
Niet via LAN? Maar dan ben je continue verbonden met Internet en dat is nu juist het mooie van ADSL- en kabelinternetten.
Via USB (dat is ook alleen maar een poortje) moet je toch een LAN-netwerkkaart kunnen bereiken?
Misschien weet iemand anders hier meer van, maar voor mij is het onbegrijpelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan