Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shidi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
24
Mijn windows media player gedraagd zich de laaste tijd raar...
sommige bestanden worden geopent en sommige niet. Als ik bepaalde avi bestand wilt openen, dan zie ik beneden dat hij een poging doet om codecs te instaleren, maar dan komt er een dialoog venster tevoorschijn. Wat is er hier aan de hand?...:shocked:
 

Bijlagen

  • untitled.PNG
    untitled.PNG
    84,8 KB · Weergaven: 46
Het lijkt erop dat de voor dat bestand benodigde codec mist, kijk even met "G-Spot" welke codec je nodig hebt.... de meeste zitten in het k-lite mega codec pack... of separaat downloaden
 
Misschien kun je ook gewoon opnieuw installeren? dit kun je doen bij: deze computer/configuratiescherm/software installeren. Hier krijg je een hele lijst. Selecteer in het bestand van Audio en video (of zoiets) de mediaplayer en hij installeert opnieuw.

Ik weet ook niet of het werkt want ik heb er niet zo'n verstand van, maar meestal probeer ik gewoon een heleboel dingen en kom ik er wel uit.


Misschien dat iemand mij ook kan helpen?? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=275162

Ik zou er heel blij mee zijn als mijn probleem werd opgelost:D
 
Heb je eigenlijk wel op de Help-knop geklikt?
In ieder geval zegt Microsoft het een en ander over jouw foutmelding. Zoals je ziet heeft het helemaal niets met een codec te maken.
Welke Windows gebruik je en welke Internet Explorer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan