psp tubes zijn niet zichtbaar meer in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

anna55

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Berichten
11
Goedenavond,
Sinds een tijdje heb ik een probleem: in de verkenner kon ik altijd een miniatuurweergave zien van mijn PSP-tubes. Dat is nu niet meer zo, ik zie alleen de ikoontjes en dat is erg lastig bij het zoeken van een plaatje. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar volgens mij is het gekomen nadat ik PSP XI had geinstalleerd (trial) . Heb al gekeken bij mapopties, maar krijg het niet terug.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt en groeten, Anke
 
Welkom bij Helmpij.nl

Ik zal de vraag even in een andere sektie zetten.
 
psp tubes niet meer zichtbaar

Hallo,
Ik kreeg net bericht dat mijn vraag in een andere sectie is geplaatst, maar er staat niet bij waar... kan je me dat even zeggen svp? ik ben nieuw hier , dus weet nog niet zoveel van het reilen en zeilen...
Groetjes, Anke
 
Voor jou verander er verder niets. Je krijgt gewoon mail over de eventuele posts van mensen en de plek waar de vraag nu staat zie je boven aan de blz.:)
 
psp tubes niet meer zichtbaar

oke, dank je wel ! ik zag het nu pas , suf he? :)
Groetjes, Anke
 
PSPtubes zijn niet meer zichtbaar

Tot op heden kreeg ik geen reactie. Kan niemand mij hiermee verder helpen??
 
Even voor de zekerheid: Je hebt in 'beeld' de optie 'miniatuurweergaven' aanstaan?
 
* PSP, tubes, mask, frames en nog meer ext van PSP in de verkenner
PSP thumbnail handler is een heel handig tooltje (patch file'tje) wat je PSP plaatjes en tubes in je verkenner zichtbaar maakt zodat je met die browser ook goed kan werken buiten je PSP browser.

hier kan j´m downloaden: http://www.botproductions.com/pspthumb/download.html
 
Heel erg bedankt Chris ! heb het progje erop gezet en ik zie ze weer, geweldig !
Groetjes, Anke
 
Zet je hem dan even op opgelost, rechtsonder? Alvast bedankt ;)
 
Geen tubes te zien

Hallo ik heb dat progje er ook opgezet maar hij zegt deze is niet goed hij is voor windosxp en ik heb windows7
ik kan ook geen tubes meer zien in mijn verkenner

groetjes Rinie
 
topic gaat sluiten.
is al meer dan drie jaar oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan