Meerdere AVI bestanden ondertitelen en op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
296
Weet iemand geen programma waar ik 1 of meerdere "AVI'S" kan omzetten naar dvdmet MENU en ONDERTITELING.
Zoiets als convertxtodvd maar dan uitgebreider voor het menu.
Niet dvdlab waar ik ik eerst uren voor moet wachten vor men mpeg en met nero gaat het niet.
Aub ik zoek hier al lang achter maar kom altyd hetzelfde uit.
met "diko" ook al geprobeerd ->->:confused: :confused: :confused: trekt op niks
 
Tik op google eens "avi to dvd" in

Allemaal sites met allemaal programmatjes!:thumb:
 
Sleep, of voeg ze toe, al die bestanden, in de goede volgorde, ook de srt bestanden, die moeten wel namen hebben die bij elkaar horen, 1.avi en 1.srt, etc, met Nero in Vision, naar de te branden film, maak daar de hoofdstukken, en brand hem eerst naar een map/schijf, kun je het resultaat eerst zien, of op een rw.
 
Titel aangepast."a.u.b" zegt niks over je probleem.
 
Sleep, of voeg ze toe, al die bestanden, in de goede volgorde, ook de srt bestanden, die moeten wel namen hebben die bij elkaar horen, 1.avi en 1.srt, etc, met Nero in Vision, naar de te branden film, maak daar de hoofdstukken, en brand hem eerst naar een map/schijf, kun je het resultaat eerst zien, of op een rw.

Ik kan geen srt bestand invoegen in Nero vision express, leg eens uit.
 
Nero Vision Express 2 van Ahead zit tegenwoordig bij het programma Nero Burning Rom (6.x Ultra Edition) en helpt je bij het maken van een DVD, VCD of SVCD op basis van AVI's en/of MPEG bestanden.

En ik gebruik Nero 6
En wat bedoelde jij met "Nero in Vision" dan ?
 
Nero Vision Express 2 van Ahead zit tegenwoordig bij het programma Nero Burning Rom (6.x Ultra Edition) en helpt je bij het maken van een DVD, VCD of SVCD op basis van AVI's en/of MPEG bestanden.

En ik gebruik Nero 6
En wat bedoelde jij met "Nero in Vision" dan ?

Ha, ha, met Nero, in vision, overigens kun je na update naar 3, dit ook niet meer doen, vreemd genoeg, maar er zit zelfs een speciaal menutje ervoor, om de srt files te selecteren, waarom ze dat eruit gehaald hebben, nu moet ik 2 computers ervoor gebruiken, maar ik gebruik niet zoveel ondertitels.

Probeer maar eens aan een oude versie te komen, werkt prima.
 
Dus je bedoeld "in vision" van Nero ?
Kan er niets over vinden laat staan een oude versie downloaden.
 
Ik bedoelde gewoon vision, dus MET nero, IN vision.:)

Met express heb ik het niet geprobeerd, als het weer eens nodig is, ga ik het proberen.
 
Oke ik heb Nero 6, ik heb wel "vision express" maar geen "vision".
Heb er nog nooit van gehoord ook.
 
Oke ik heb Nero 6, ik heb wel "vision express" maar geen "vision".
Heb er nog nooit van gehoord ook.

Je hebt gelijk, ben in de war met Nero 7, daar heb ik hem wel, bij mijn Nero 6 is het ook vision express, net even gekeken, uit nieuwsgierigheid.
 
Lezen:shocked:

Zo duidelijk was het dus niet wat er stond.
Het is dus alleen mogelijk om met Nero ondertitels erbij te branden met een oude versie van Nero 7

Dus niet van open Nero en sleep de zooi bij elkaar en branden maar.
 
Laatst bewerkt:
Nero

Ik heb ook "Nero vision Express 3" maar daar lukt het me niet mee.
Is er echt geen alternatief zonder natuurlijk eerst je avi te converteren.
ik begrijp niet dat dat zo moeilijk is gwn een progje waar je je avi of 2 kan importen met ondertitels en dat je een klein menu kan aanmaken:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan