VLC media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
344
hallo,

kan je met VLC media player ook de ondertiteling erbij toevoegen? zodat die het opslaat?

kan je effe zegge hoe als het kan?
 
hoe bedoel je dat hij het opslaat? dat het echt in het film bestand zit. en ofzo? nee dat is niet mogelijk.

maar als je de ondertitel en de film de zelfde naam geeft pakken de meeste players hem automatisch erbij.

instaleer ook vobsub ff. erg handig en dan weet je zeker dat hij hem afspeelt.
 
hoe bedoel je dat hij het opslaat? dat het echt in het film bestand zit. en ofzo? nee dat is niet mogelijk.

maar als je de ondertitel en de film de zelfde naam geeft pakken de meeste players hem automatisch erbij.

instaleer ook vobsub ff. erg handig en dan weet je zeker dat hij hem afspeelt.

weet je wel een progje waarmee je ze samen kan voegen zodat je op de DVD(in de DVD-speler) de ondertitelingstaal kan uitkiezen?
 
Winavi voegt de ondertitel "hard" toe, d.w.z. deze is later niet meer uitschakelbaar, hij staat permanent in de film. Met DVDLab pro kun je wel uitschakelbare subs onder een dvd zetten, maar dat is niet het meest gebruikersvriendelijke programma...
 
o ja je heb gelijk ze vroeg om een uit functie. nee lab pro heb ik er ook af gegooid werkte niet op de 1 of andere manier kan ik nu nog steeds niet goed avi's bewerken blijft foutmeldingen geven is al een grote topic overgeweest maar laat nu maar zo.

maar als je het toch wil TS en op een gebruikersvriendelijke manier zal eht of met meerder programa's worden of zoek met google naar een workshop.
 
o ja je heb gelijk ze vroeg om een uit functie. nee lab pro heb ik er ook af gegooid werkte niet op de 1 of andere manier kan ik nu nog steeds niet goed avi's bewerken blijft foutmeldingen geven is al een grote topic overgeweest maar laat nu maar zo.

maar als je het toch wil TS en op een gebruikersvriendelijke manier zal eht of met meerder programa's worden of zoek met google naar een workshop.

ik heb winavi video converter maar ik snap niet hoe die werkt :p
kan je effe pls zegge?

het is een AVI bestand en de ondertiteling heb ik dan los
 
Laatst bewerkt:
hij zet hem dan wel vast he.

maar oke je kiest in het hoofd menu.

voor convert your file to avi.

als je srt bestand en je avi. bestand in de zelfde map staan. en de zelfde naam hebben en als vobsub geinstaleerd staat plakt hij hem er dan automatisch in.

vervolgens kan je kiezen voor convert your file to dvd om een image te maken en die kan je vervolgens met nero ofzo branden.

vobsub;

http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html
 
hij zet hem dan wel vast he.

maar oke je kiest in het hoofd menu.

voor convert your file to avi.

als je srt bestand en je avi. bestand in de zelfde map staan. en de zelfde naam hebben en als vobsub geinstaleerd staat plakt hij hem er dan automatisch in.

vervolgens kan je kiezen voor convert your file to dvd om een image te maken en die kan je vervolgens met nero ofzo branden.

vobsub;

http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html


oke heeel erg bedankt!!!! :D
 
hij zet hem dan wel vast he.

maar oke je kiest in het hoofd menu.

voor convert your file to avi.

als je srt bestand en je avi. bestand in de zelfde map staan. en de zelfde naam hebben en als vobsub geinstaleerd staat plakt hij hem er dan automatisch in.

vervolgens kan je kiezen voor convert your file to dvd om een image te maken en die kan je vervolgens met nero ofzo branden.

vobsub;

http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html


nog iets dan he
moet ik dan de audio_ts en video_ts gewoon zo op een DVD zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan