System Bestand Ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
1.011
Op een pc ben ik een error tegen gekomen waarbij een windows bestand ontbreekt, via de repair console in XP installatie kan ik bestanden kopieren alleen het probleem is dat dit bestand niet op de cd staat (of ingepakt in de *.exe) en wel op gewone pc's waar ik het bestand vanaf wil halen. Probeer ik het bestand vanuit windows te kopieren gaat dat niet omdat hij het in zijn geheugen heeft geladen. Hoe kan ik toch dit bestand kopieren het gaat hierom het bestand C:Windows\System32\Config\System
het bestand heeft geen extensie maar ik moe het wel hebben iemand een oplossing?
 
kopeer het bestand van de system resore terug naar de systeem map
 
Dat is een onderdeel van het register, die staat niet op je cd, maar wel in de restore map, onder een andere naam.

Lees dit maar eens.
 
ik heb het ff gegoogld stom da k da niet gelijk deed :p maar het is nu gelukt ik ga het nu ff proberen :D
 
het probleem ontstaat nu bij het punt copy_registry_machine_system C:\windows\system32\config\system krijg ikde error dat hij geen bestand heeft kunnen vinden om te kopieren wat nu?
 
typefout van mij :eek: ik heb copy _ niet gedaan maar gelijk _ er8er :eek::eek::eek: iig bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan