windows mediplayer probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

djproffi

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Berichten
29
hallo,

zoals jullie allemaal waarschijnlijk is wmp 11 uitgekomen een tijdje terug. ik dacht net in een maffe bui: laat ikm installeren. maaaar..dan krijg ik een foutmelding dat mijn windows illegaal zou zijn. DIT IS DUS NIET HET GEVAL! marja..niks aan te doen, want daarmee word het probleem niet opgelost.

weet iemand misschien hoe je hier omheen kan komen? want ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe versie eruit ziet, en om daar nou 2-4 weken op te gaan wachten(volgens microsoft help) heb ik niet echt zin in
 
waar heb je het gedownload?

waar heb je het gedowmload,,

meestal zou je naar microsft moeten gaan,,

ik heb hem ook daar gedownload en daar heb ik geen problemen mee:)
 
waneer

waneer krijgt u die foutmelding,, als je hem instaleerd of download of als je wmp 11 opstart?
 
waarschijnlijk bij het openen van mediaplayer krijg je deze problemen. In deze nieuwe mediaplayer ziet nl. van Microsoft er een controller in of je legaal bent.
 
de foutmelding krijg ik idd tijdens het opstartn van wmp 11. ik heb het net ff geprobeerd bij een van de pc's op de zaak, en daar gaat het wel gewoon goed. terwijl ik zelf ook gewoon een legale versie gebruik van xp prof
 
Heb je misschien andere onderdelen van Microsoft op de PC staan die niet legaal zijn?
Office o.i.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Program Files\Windows Media Player, staat een bestandje huppeldepup deze een andere naam geven en er wordt niet meer gezeurd over valideren.



[modedit] Software aanpassen om beveiligingen te omzeilen is bij de wet verboden, dus ook bij ons. [/modedit]

Dat microsoft dit soort dingen uithaalt, waardoor legale XP gebruikers problemen krijgen is ook te betreuren, maar goed dat is een andere discussie.
 
Laatst bewerkt:
Dat microsoft dit soort dingen uithaalt, waardoor legale XP gebruikers problemen krijgen is ook te betreuren, maar goed dat is een andere discussie.
Of de Windows XP van TS legaal is, is nog niet uitgemaakt.
Vandaar mijn vragen. Zijn beroep is "school" maar hij heeft WMP11 "op de zaak" geprobeerd, de zaak van zijn vader/moeder?
Zijn Windows XP is misschien en kopie van een op de zaak?

Maar TS heeft nog steeds niet gereageerd, het blijft dus gissen.
 
met de zaak bedoel ik het bedrijf van mn ouders. daar hebben we 8 pc's en een aantal notebooks staan. daarvoor heb ik toen allemaal LEGALE xp profs aangeschaft, en ook voor de pc waar ik nu dit probleem mee heb. alle software van microsoft e.d. heb ik legaal aangeschaft, dus dat is echt niet het probleem.

ja, 2-4 weken. die melding kreeg ik tijdens het installeren van het programma. ik moet toen op een link doorklikken, en wat daar stond kwam erop neer dat ze gingen kijken of ik wel de echt legale windows heb, en als dit het geval is dat ik dan binnen2-4 weken een oplossing zou krijgen.

nu duidelijkheid genoeg?
 
Geen "subtiele" hints meer over het downloaden van cracks e.d. Als je dingen wilt mailen naar de TS moet je dit zelf weten, maar vermeldt dit niet in het topic.

Aansporen tot illegaal downloaden is nog steeds niet toegestaan op Helpmij.

Helpmij.nl huisregels
 
En als de xp versie echt legaal is dan kun je altijd bellen met microsoft ipv vage handelingen uitvoeren. Leg het uit en je wordt geholpen
 
En als de xp versie echt legaal is dan kun je altijd bellen met microsoft ipv vage handelingen uitvoeren. Leg het uit en je wordt geholpen

ik zal vanmiddag wel bellen. bedankt voor de tips allemaal
 
ik heb van microsoft een bestandje gekregen, die moest ik ff installeren. dat heb ik gedaan, end aarna opnieuw de installatie gedaan, voilla. hij doet t nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan