Kan filmfragment niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

redbullracing

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
11
Ik heb een filmbestandje gedownload. Nu wil ik hem verwijderen maar dat lukt niet. Als ik erop ga staan en de rechter muisknop indruk kan ik alleen maar afspelen, aan lijst toevoegen, openen met, en kopieren naar. Wat kan ik daar aan doen? Systeemherstel, in veilige modus werken geen van allen. Ook regedit-----register werken niet. Help!!!!
 
Je moet gaan kijken in het programma waarmee je hebt gedownload.
In Limewire bijvoorbeeld wordt door dat programma zelf ingesteld dat in C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Incomplete
de bestanden voorlopig worden opgeslagen terwijl je ze download, terwijl geheel gedownloade bestanden terecht komen in
C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Shared.
Maak alletwee die mappen leeg, in Incomplete zitten altijd wat DAT-bestandjes en Shared kan je alleen maar leeg maken als Limewire helemaal gestopt is en ook geen icoon meer in je Systeemvak (naast de klok in je Taakbalk) heeft (want dan is het programma nog actief).
Lukt het dan nog niet, doe het dan in Veilige modus.
Heb je het met een ander P2P-programma gedaan, kijk dan op dezelfde manier waar het zijn downloads in parkeert.
 
Laatst bewerkt:
Is volgens mij alleen maar in XP SP1. :confused:

Maar daar de ts weinig informattie geeft over het besturingsystem, wat voor bestand het is, en waar het bestand staat. :rolleyes:

Blijft het moeilijk gissen.
 
Wat hierboven staat heb ik allemaal geprobeerd. Maar het lukt niet. Hebben jullie nog meer advies?
 
Welke Windows heb je? Wat voor extensie heeft het filmbestand? Hoe, met welk programma heb je het gedownload? Waar staat het bestand nu, wat is het pad?
 
Ik vroeg ook, wat is de extensie. Avi, mpg, wmv? Wat is het pad naar dat bestand, dus bijvoorbeeld: C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Shared?
Zie mijn verhaal hierboven over Limewire-downloads. Als het een Avi is, zie de reactie van Jozo.
 
Als je geen antwoorden geeft, ben je ook niet te helpen. :confused:
 
http://www.gibinsoft.net/gipoutils/bin/moveonb.exe

GiPo@MoveOnBoot

Copies, moves or deletes files and folders on the next system boot. The utility is very useful when the user needs to replace or delete files which are locked by other applications, loaded into the memory or just cannot be changed until next system boot.

is gratis.
 
Ik heb toch antwoord gegeven. Het is een filmbestand, ik heb xp, heb het van lime wire.

Wat is de extentie van het filmbestand ???
Staat het nog in de map van limewire ???

Misschien werkt het progje van pete1 wel, dan ben je er ook vanaf.
 
m'n pc zegt dat het mpg is. hij staat in c/prog files/newsleecher/download.

Het progje van peter werkte niet. Hij zegt dat de bestandsnaam niet klopt.:( :(
 
log uit als huidige gebruiker en log in als administrator.

2x ctrl/alt/del

of start de pc op in safe mode.

F8 tijdens opstarten.

in beide gevallen zal het bestand waarschijnlijk niet meer in gebruik zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan