internet - problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lpchester

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
6
Ik heb sinds een maand of 2 het volgende irritante probleem.
De internetverbinding op mijn voornaamste pc in mijn draadloos netwerk thuis heeft namelijk de gewoonte gekregen plotseling weg te vallen.

Het is op deze pc dat er verbinding gemaakt wordt met het internet[ via een router ( D-link wireless ADSL DSL G604T) ] en vanop deze pc wordt dan gezorgd dat ook mijn laptop en mijn 2e pc hier op het internet kunnen. Nu gebeurt het 4,5 maal per dag dat het internet gewoon wegvalt op deze pc (nooit op mijn laptop bvb, zelfs al heeft mijn hoofdpc weer geen internet weer, mijn laptop wel). De enige oplossing is dan de draden van de router uit te trekken en de pc te herstarten (of configuratiescherm => netwerkverbinding => herstellen (na het uittrekken van de draden) lukt ook)

Ik heb vrij veel rondgekeken en rondgevraagd, maar niemand die echt een sluitende oplossing voor dit probleem vindt. Iemand hier die hulp kan bieden ? :)
alvast bedankt !
 
In de Tips & Handleidingen staan een aantal handleidingen over Netwerken. Ik denk dat het zin heeft als je die eens goed bekijkt.
 
In de Tips & Handleidingen staan een aantal handleidingen over Netwerken. Ik denk dat het zin heeft als je die eens goed bekijkt.

dat had ik al gedaan voor ik gepost heb , maar ik leek niet echt iets te zien
Ol dacht eerst aan een ip conflict, maar aangezien ze auto ip kiezen en ik slechts op 1 pc probs hem zou ik het vrij onlogisch vinden, of zie ik dit verkeerd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan