Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shidi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
24
Mijn windows media player speelt sommige bestand extensies af met een groene kleur en met alleenmaar geluid (dus kan eigenlijk niets zien alleen een leelijk groen beeld) zal dit een kwestie van codecs zijn?...zo ja...hoe kan ik dit oplossen?...:shocked:

alvast bedankt.
 
Kijk ook eens bij: extra; opties en bestandstypen in Windows Media Player. mogelijk zijn sommige bestandstypen niet aangevinkt die hij dan vervolgens ook niet of niet juist zal afspelen.
 
Kijk ook, als je WMP11 hebt, bij Extra, Opties, of je hebt ingesteld dat codec's automatisch worden gedownload. Zie bijgaande afbeelding.

Als je probleem blijft, kijk dan eens naar de WMP-FAQ.
.
 

Bijlagen

  • WMP11_Opties.jpg
    WMP11_Opties.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 20
groene beelden, rode kleur of donkere weergave in mediaplayer

Het probleem van de rode groene en donkere weergave heb ik als volgt opgelost zowel in de versie 10 als 11 van de windows mediaspeler

Ga bij tabblad extra naar opties -prestaties
Ga dan naar : geacvanceerd videoversnelling en zet op dat tabblad alle vinkjes uit
Op dat zelfde tabblad zett de digitale video (bovenin) op "groot"


In het register het volgende gedaan: Via start -uitvoeren (in typen regedit) zet je in HKLM -software-microsoft- mediaplayer in het rechter veld de videoaccellaratie op 1 (waarde wijzigen) Die staat als je het rode of groen en of zwarte weergave probleem hebt nu vermoedelijk op -1

ook in Realplayer zijn de probelemen nu opgelostt

Ik ben ben benieuwd
Henri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan