Laptop opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playboii

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Berichten
22
hey

ik wil graag mijn laptop installeren ik heb de cd's en de uitleg alleen nu werkt het niet ik druk op f2 als ik het logo zie dan krijg ik het menu dan zegt de gebruiksaanwijzing dat ik naar cd rom drive moet gaan dan me cd-rom erin doen (boot cd) dan esc drukken en dan op yes dan start mijn computer opnieuw op ik krijg het logo weer maar ipv dat ik krijg wat ik moet doen om opnieuw te installeren gaat de laptop gelijk windows opstarten en kom ik weer gewoon op mijn bureaublad iemand die het probleem kent iets wat ik uit of aan heb staan hoort het graag

mvg Robert-jan
 
Hoi,

Ik denk dat je in de bios de cd-rom als first boot moet zetten.

Modag
 
je moet in je bios zorgen dat je cd speler of dvd speler als eerste opstart,zal wel ergens bij boot zijn
 
dus voordat ik bios inga moet de cd eral inzitten?

alvast bedankt voor de reactie
 
Hoi,

Ja dat kan maar je zal toch eerst de cd-rom als first boot moeten zetten, en dan opnieuw opstarten dan zal hij van de cd-rom opstarten.


Modag
 
kan je me vertellen hoe ik dat moet doen, sorry ben hier niet helemaal thuis mee:(
 
Hoi,

Zo als in de gebruiksaanwijzing staat f2 indrukken dan kom je in de bios hier zal je even naar boot volgorde moeten zoeken, en dan deze veranderen naar cd-rom/dvd als first boot. Als dat gelukt is met f10 opslaan dan gaat hij opnieuw opstarten. En dan gaat hij van cd-rom opstarten.Even een vraag om welke laptop gaat het en zit hier recovery cd of een windows cd bij?



Modag
 
het gaat om een acer aspire 3020 ik heb windows xp installatie cd's in 3 verschillende talen en ik heb 1 boot cd heel erg bedankt

mvg R-J
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan