Een gif-bestand bewerken, waarmee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
237
Graag wil ik de tekst in de ballonnetjes van bijgevoegd gif-bestand veranderen.
Wie weet met welk programma ik dat zou kunnen doen?

Pandora

Ow, kon niet het gifbestandje uploaden, was net wat te groot, dan maar een plaatje uit het filmppje bijgevoegd.....
 

Bijlagen

  • dis.gif
    dis.gif
    27,1 KB · Weergaven: 396
Dit gaat onderanderen met het simpel programma paint
 
Als dat een bewegende gif is, vergeet dit dan maar met jullie paint en gewoon bewerken.

Je kan dit doen met image ready (adobe photoshop) of PSP en er zullen er nog wel zijn
 
Het is zo te zien geen bewegende image...

paint is wel leuk als je wilt tekenen enzo maar photoshop word toch vaker gebruikt... voor prof foto's... maar als je een gif plaatje opent in photoshop doet hij er niet veel mee...

maar als de gif plaatje geen animatie is... raad ik aan om het eerst als een jpg op te slaan... en daarna openen in photoshop... dan kan je alles ermee doen wat je wilt...

let your dreams come true :p
 
gif bestand met witte achtergrond

Hier heb ik gifbestanden welke ik op de website van de kleinkinderen wil plaatsen.
Aangezien de achtergrond van de website geel is , wil ik in die gifbestanden ook een gele achtergrond.
Hoe krijg ik dit voor mekaar ?
Kan er mij daar iemand eens een klaar en duidelijk antwoord op geven (niet te ingewikkeld aub.)
Ik werk met dreamweaver/
In photoshop krijg ik het voor mekaar maar dan bewegen ze niet meer en dat wil ik nu juist wel.
 
Photoshop wordt vaak tegelijk met ImageReady geinstalleerd, daarmee lukt het vast wel.
Met Photoshop kan dit inderdaad niet.
 
Photoshop wordt vaak tegelijk met ImageReady geinstalleerd, daarmee lukt het vast wel.
Met Photoshop kan dit inderdaad niet.

met image reading zou het moeten lukken maar ik krijg in de kleurkiezer de voor en achtergrondkleur niet helemaal geel/
Nog even verder zoeken en bedankt voor de reactie .
 
Bedoel je een klein kleurverschil tussen de website en je GIF waar je mee zit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan