avi en wm tesamen koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimowns

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Berichten
341
ok
nu heb ik een nieuwe dvd gedownload vab Limewire pro .
het noemt Wake Of Death met van damme .

maar ik heb nu weer 2 bestanden die geschijden zijn .
het zijn nu geen 2 avi bestanden meer .
maar het is nu 1 bestand is .avi en de andere is .wm .

maar weet iemand een goed programma waarmee ik een WM en een AVI tesamen kan krijgen in 1 bestand .



dank opvoorhand .
 
Download en installeer GSpot (Gspot221.exe). Laat daarin het avi- en wm (niet wmv?) bestand nakijken. Klik ook op Render en op andere vakjes voor meer informatie.
 
ok ik heb de 2 bestanden AVI en WM in Gspot gekregen en als ik op render druk gebreurt er niets
 
Laatst bewerkt:
Als je AVI in GSpot hebt staan en er gebeurt niets, dan ben ik bang dat je een corrupte file hebt gedownload. En er staat toch wel iets in de video- en audiovakken? Al is het maar n/a. Dan weet je zeker dat de bestanden waardeloos zijn.
 
bij de WM staat er n/a .

bij de AVI bestand staat er xvid XviD .

dan kan ik misschien AVI bestand op een DVD zetten en hoe doe ik dat via dat programma ik heb op codec gedrukt en er stand een heele uitleg er over en snap er niets van .
 
Laatst bewerkt:
GSpot verteld je welke codecs er nodig zijn en of je ze op je PC hebt staan. Als dat zo is moet je met een encoder/brander die AVI tot een DVD verwerken. Kijk voor uitleg daarover op ExtraDVD.
 
er staat codec not installet .
en ik weet echt niet wat ik nodig moet hebben , mijn engels is niet zo goed .
 
Op die site die ik noemde, ExtraDVD, worden ook alle codecs die je nodig hebt genoemd en je kan ze daar downloaden. Maar je hebt Xvid nodig, download die codec hier.
Als je Nero 7 hebt, kun je het omzetten naar een DVD daarin ook laten doen.
Nero Vision of Nero Recoder, even kijken welke.
 
bedankt :)

maar nu moet ik nog 2 bestanden hebben voordat ik het kan branden .
namelijk - XviD MPEG-4 Codec
- XviD MPEG-4 video Decorder

ik heb liggen zoeken op de site die je me gaf en ook op google liggen zoeken .
maar ik kan het namelijk niet vinden .

het enige dat ik altijd terug tegen kom is XviD codec .
maar die heb ik al gedownload .

en de audio moet ik ook nog downloaden .
weet jij misschein een goeie site waar ik direct alles kan downloaden .


dank opvoorhand
 
Laatst bewerkt:
Als je Nero 7 hebt zit die codec er wel in . Met Nero Recoder kun je filmbestanden omzetten naar mpeg-4.
Maar we praten wat langs elkaar lijkt me. Je hebt een avi en een wm bestand gedownload.
Kun je dat avi-bestand in Windows Media player afspelen? Normaal zit in een avi-bestand het beeldspoor als divX (of Xvid) bestand en het geluidspoor als mp3-bestand.
Als dat lukt, in WMP afspelen, dan kun je dat avi-bestand in Nero Vision om laten zetten naar een DVD.

Lukt het niet, dan moet je op ExtraDVD kijken bij DivX2DVD. Daar staat de handleiding die je dan nodig hebt.
 
ja ik heb nero Express .
en ik kan AVI bestand laten afspeelen in windows media player .
maar ik weet niet hoe ik die AVI en WM bestand op een DVD kan zetten met nero Express .
 
Ik heb echt niets beter voor je dan ExtraDVD. Op die site staat een goede handleiding, met de benodigde software, om van DviX (=AVI-beeld) een DVD te maken. Die software is geen freeware, maar je kunt misschien met de trial-versies beginnen.

Als je alleen maar Nero Express (de OEM-versie?) hebt, zal het daar niet mee lukken, of zit daar wel Nero Vision Express bij?
 
ik heb alleen nero express , en nero startsmart .
en op de site daarvan heb ik niets gevonden , ik had daar iets gevonden op die site maar ik heb alleen DVD's van 4.7 GB en toen ik mijn avi loade was het al in de 7 GB is wel veel he .
ik zal eens verder zoeken onder 4.7 GB .
 
Ik heb echt niets beter voor je dan ExtraDVD.
Heb je op die onderstreepte naam geklikt?

Als jouw avi al 7 Gb is, zou de DVD nog wel 10 keer zo groot kunnen worden? :eek:

Maar dan nog, kijk op ExtraDVD alle mogelijkheden na, er staan ook handleidingen om één film over meerdere schijfjes te verdelen.
 
mijn Avi is 700MB .
maar ik had daar een programma gedownload op extradvd en voor dat te laten omzetten naar dvd stond er 7GB
 
Een avi van 700 Mb wordt normaal gesproken een DVD van tussen de 3 en 4 Gb.
Maar inderdaad, een DVD van 7,5 Gb kan door DVDShrink teruggebracht worden naar 4,5 Gb als je allerlei extra's laat vervallen en alleen de hoofdfilm laat encoderen.
 
ik heb een programma gevonden voor van avi naar dvd-rw om te zetten .
get programma noemt DivxToDVD .
ik heb de avi erin gestoken en op mijn dvd-rw gezet .
maar nu blijkt dat ik het laat afspeelen op mijn dvd speeler dan heb ik zwart wit beeld .
maar weet niet hoe dat het komt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan