me films staat op z'n kop en in spiegelbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
207
De films die ik wil afspelen met mediaplayer of bsplayer staan ineens op z'n kop en in spiegelbeeld.
Wat kan daar mee aan de hand zijn ik heb ze wel al een een keer gekeken toen was het niet zo.

groeten Ron
 
Scherm op zijn kop zetten...........geintje

Visite gehad?een ander achter je PC ?

Geen idee
 
nee niemand aan gezeten,ik begrijp er niks van heel vreemd.

groeten Ron
 
Kijk eens met Gspot welke codec er wordt gebruikt door die films, en installeer eventueel het K-Lite mega codec pack, waarbij je niet de players, ffshow, moet installeren, maar wel de codecs voor mpeg2, ac3, mp3, Realplayer en Quicktime, dus even goed kijken wat je installeerd, teveel codecs is ook niet goed.

Denk toch dat je een foute codec erop hebt gezet, zoiets ontstaat niet zomaar.:cool:
 
De films die ik wil afspelen met mediaplayer of bsplayer staan ineens op z'n kop en in spiegelbeeld.
Wat kan daar mee aan de hand zijn ik heb ze wel al een een keer gekeken toen was het niet zo.

groeten Ron

Hoi Ron,
bij mij werden Games en DVD's ook ondersteboven getoond. Het lag aan de instellingen van mijn Intel grafische kaart.

Oplossing: bij Instellingen --> Intel GMA driver --> Scherminstellingen --> checkbox bij "Rotatie inschakelen" uitzetten.

succes
 
Het ligt aan de codecs...

Als je de film afspeelt... zie je dan rechts beneden bij de klokje nog een paar dingen bij komen???
 
hoi de films kan ik weer goed bekijken :thumb: ik heb k-lite erop gezet,maar nu wil ik gaan branden,dat lukt wel maar nu staan de ondertitels niet onder aan de film maar boven aan de film in spiegelbeeld ik brand de films met winavi btw ik zal dus nog iets niet goed doe,maar wat?

groeten van Ron en allemaal de beste wensen voor 2007

Het is toch gelukt ik heb de ondertitel in de map van video_ts geplaatst en toen gebrand en ja toen stond de ondertitel wel netjes onder in het beeld.

Erg bedankt voor alle hulp TOP.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan