dvd film te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
hallo allemaal

ik heb film gedowload van 6.50 gb hoe krijg ik die nu op een dvd gebrand zodat ik heb gewoon kan kijken.

Greoeten
 
Een dual layer DVD gebruiken, daar kan 9 GB op, moet je brander natuurlijk wel ondersteunen.
 
je kan de dvd verkleinen met dvd shrink.
 
met dvd schrink haal ik dus extra dingen weg maar moet dan wel gewoon audio en ondertitels houden meer hoef ik niet
 
ik heb de dvd in geladen in dvd schrink maar hoe weet ik precies wat ik weg moet halen en hoe dat moet zodat ik dus alleen de film houd met engelse spraak en nederlands ondertiteling
want heb dvd schrink nog nooit gebruik
 
Euhm... ik kan het misschien mis hebben... maar bij een film... gaat het toch niet om de grootte van het bestand, maar de lengte van de film... toch??
 
Door in DVD-shrink voor 're-author' te kiezen krijg je alleen de hoofdfilm, zonder menu's, extra's en dergelijke zaken.
Bovendien kan je ook nog kiezen om het bestand te comprimeren waardoor de bestandsgrootte nog verder zal afnemen. Let wel op, bij comprimeren worden frames weggelaten, dat zal als je te ver comprimeerd tot kwaliteitsverlies leiden.
 
ik heb gedaan zoals je had beschreven maar het lukt me niet hoe ik nu verder moet gaan heb alleen dus de film van het linker scherm naar het rechter scherm gezegt maar alleen onbreekt de ondertiteling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan