kaart printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
296
Hallo,

Ik zou graag een kaartje willen maken (bv: verjaardagskaartje) dat is geen probleem :eek: maar ik zou het ook zelf willen printen, ik heb al wat dikker papier maar ik zou het zo willen printen dat het er juist echt uitziet zoals in de winkels (scherpere kleuren ofzo).
 
daar kan je bijna niks aan veranderen. Dan zou je een betere printer moeten kopen.
 
Ook niet met Photoshop CS2.
Heb dat programma speciaal gekocht voor zulke dingen, maar ik denk dat het misschien daarmee lukt maa kan hetniet vinden, misschien jullie wel
 
Hallo,

Ik zou graag een kaartje willen maken (bv: verjaardagskaartje) dat is geen probleem :eek: maar ik zou het ook zelf willen printen, ik heb al wat dikker papier maar ik zou het zo willen printen dat het er juist echt uitziet zoals in de winkels (scherpere kleuren ofzo).

Welke printer heb je? Een formaat 10X15, en op de hoogste resolutie, zou aardig moeten lukken.
 
Ook niet met Photoshop CS2.
Heb dat programma speciaal gekocht voor zulke dingen, maar ik denk dat het misschien daarmee lukt maa kan hetniet vinden, misschien jullie wel

photoshop maakt je kaartje niet beter. Het kan misschien het uiterlijk veranderen. Maar om je kaartje echt scherper te krijgen heb je toch een betere printer nodig.

Tenzij je eerst je kaartjes met paint maakte, opsloeg als jpg of gif bestand en dan uitprinte. Want dan ziet het er inderdaad niet uit. Misschien een voorbeeldje? Want je kan het nog wel zo mooi maken op je computer, maar als je printer niks is heb je er natuurlijk niks aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan