Beeld en geluid verbetering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aesma Daeva

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2006
Berichten
18
Ik heb met mijn Samsung E350E video's en foto's opgenomen en met een data kabel op de pc gezet, maar het probleem is dat de kwaliteit van beiden niet al te best is.
Nou is mijn vraag zijn er bepaalde programma's om deze kwaliteit te verbeteren?
Alvast bedankt.

Aesma Daeva.
 
Op de Samsung-site heb ik geen E350E kunnen vinden. Wat is het, een telefoon of een camera?
Is de kwaliteit van de opname slecht? Daar is dan niet zo geweldig veel meer aan te doen.
Gaat er kwaliteit verloren bij het overbrengen naar de PC? Wat voor kabel gebruik je?
 
Niet zo heel verwonderlijk.

Camera. It is the last menu in the phone. To start shooting just press the joystick to the right (in the open phone mode). Images of different resolutions (640x480, 320x240, 160x120, and 128x120) can be taken using this camera. There are several types of compression for each of the resolutions (files are stored in JPEG format): Super Fine, Fine, Normal and Economy. The difference is visible on the large images of the highest resolution. Super Fine image size is about 90-95 Kb, Economy image occupies about 40 Kb. In other resolutions the differences are also seen.

Als de foto's in niet in de 'super fine' stand gemaakt worden, zal de kwaliteit nooit wat worden.

Video clips are recorded in 128x96 or 160x120 pixels resolution.

Ook dat is niet best om een video mee te maken, dan lijkt met dat je van het geluid ook niet al teveel moet verwachten.


Bron is hier te vinden
 
Ok bedankt voor de reactie. maar zijn er geen programmas om audio te verbeteren dan?
Aangezien er genoeg programma's zijn om video en foto kwaliteit te verbeteren.
Alvast bedankt.

Aesma Daeva
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan